واکنش شدید رسول خادم به محرومیت کشتی گیر ایرانی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر بگذارید کشتی گیر ایرانی با حفظ عزت تعلیق شود!
بگذارید کشتی گیر ایرانی با حفظ عزت تعلیق شود! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس فدراسیون کشتی ایران در واکنش به محرومیت علیرضا کریمی گفت: اگر توان مردانه ایستادن پای اعتقاداتتان را ندارید حداقل پای کشتی گیر بایستید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، رسول خادم در ارتباط با محرومیت علیرضا کریمی کشتی گیر تیم ملی کشتی و همچنین مربی تیم ملی کشتی به دلیل تصمیم گیری برای عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس خاطر نشان کرد: اگر سیاست کشور بر عدم به رسمیت شناختن ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس و عدم رویارویی با ورزشکاران تیمهای منتخب این رژیم است، پس پنهانی به حریف پیشین باختن و برای تهیه گواهی بیماری یا ضرب خوردگی، به درمانگاه ها و پزشکان در خارج از کشور مراجعه کردن چه معنایی دارد؟
وی افزود: اگر قرار است عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس اصل باشد، پس چرا باید زمین و آسمان را به هم دوخت و هرآنچه داشت هزینه کرد تا بتوان با توجیه چرایی موضوع عدم رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس، برای نهادهای بین المللی که به لطف ارسال فوری تمامی اخبار از داخل کشور، مستنداتی بیش از ما در اختیار دارند، از تعلیق گریخت؟
رسول خادم بیان داشت: جهت اطلاع مردم عزیز، از تیرماه ٩٧ تا حدود مهرماه ۹۷، کشتی ایران ، ٨ مسابقه جهانی در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در رشته های آزاد و فرنگی پیش رو دارد. در تمامی این ٨ مسابقه، تیم های کشتی رژیم اشغالگر قدس حضور دارند و کشتی گیران آن ها رقابت می کنند. کمیل قاسمی ها، سعید عبدولی ها، حسن یزدانی ها، محمد علی گرایی ها ، حسن رحیمی ها، حسین نوری ها باید در این مسابقات جهانی شرکت کنند و هر لحظه ممکن است قرعه ناجوانمردانه به تیم ما بخورد. حتماً باید زبان را گاز گرفت؟! اما چه می شود کرد قرعه است دیگر!
رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که با اتفاقی که در جریان کشتی علیرضا کریمی در لهستان افتاد، دیگر نمی توانیم گواهی پزشک تهیه کنیم. دیگر نمی توانیم به حریف پیشین ببازیم. باید با رفتاری صادقانه، در مواجهه با حریف رژیم اشغالگر قدس، براساس سیاست های ابلاغی کشورمان، رسماً از رویارویی با آنها خودداری ورزیم و صادقانه تبعات ناشی از آن را بپذیریم. بعد هم بدنبال هزینه کردن همه داشته های بین المللی مان نباشیم که ما را تعلیق نکنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала