گلهای رز جاودانه یکی از بهترین گزینه های ولنتاین +عکس

© Photo / Pixabayگلهای رز جاودانه یکی از بهترین گزینه های ولنتاین +عکس
گلهای رز جاودانه یکی از بهترین گزینه های ولنتاین +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گلهای رز تزیینی که دیگر رز جاودانه شدند و نمی میرند توجه کاربران را به خود جلب کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها مخصوصا در آستانه ولنتاین در فضای مجازی بازار گلهای رز ابدی یا جاودان گرم گرم است. این گل ها همان گل های رز طبیعی هستند که بر روی آن فرآیندی انجام شده است که باعث ماندگاری طولانی آن می شود.
البته اگر بخواهیم یکی دیگر از مزیت های این گل رز جاوید را بگوییم ، باید به منتخب بودن آن ها اشاره کنیم. به این معنا که پروسه جاودان کردن تنها بر روی بهترین گل های رز دنیا انجام می شود و همه به صورت یک دست و جذاب می باشند.

شرکت انگلیسی Forever Rose برای اولین بار این رزها را به بازار عرضه کرد. این شرکت در پاسخ به این سوال که راز طراوت و نامیرایی این گل ها چیست؟ بیان داشته که گل های صددرصد طبیعی در خاک آتشفشانیِ مملو از مواد معدنی در اکوادور واقع در جنوب آمریکا پرورش داده می شوند و خودشان را با شرایط سخت این منطقه تطبیق می دهند. به دلیل شرایط رشد، گلبرگ ها ۱۰ برابر ضخیم تر و ۵ برابر بزرگ تر از گل های طبیعی موجود در بازار می شوند.

دانشمندان میگویند این گلها هیچ گونه نیازی به نگه داری اعم از آبیاری و نورآفتاب ندارند و اگر در محفظه شیشه ای خودنگه داری شوند امکان ماندگاری از ۳ تا ۵ سال را دارند. رز جاودان به نام های دیگری همچون رز دیو و دلبر ، رز ماندگار ، رز ابدی ، رز مومیائی و… شناخته می شود.

این گلها در لندن با قیمتهای بسیار بالایی از دویست تا چهارهزار دلار عرضه شده اند. و پس از انگلیس در اروپا و سپس در خاورمیانه هم رایج شده اند. در حال حاضر در ایران گلهای رز جاودان را از هلند وارد میکنند و با قیمتت پایین تر عرضه میکنند. در ایران قیمت گلهایی که ادعا میشود ماندگاری طولانی دارند از ۷۰ هزار تا ۷ میلیون تومان نیز مشاهده شده است.

برخی کاربران این میزان ماندگاری گل های موجود در بازار ایران را صرفا جنبه تبلیغاتی آن میدانند و معتقدند این تکنولوژی تنها در اختیار شرکت Forever Rose لندن می باشد. در عین حال به نظر میرسد گلهای رزی که به زودی پژمرده نمیشوند از نظر همه کاربران دوست داشتینی و زیبا هستند.
این گلها در فضای مجازی به یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه ولنتاین مشهور شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала