ترویج فحشا در کره جنوبی برای تقویت روحیه سربازان آمریکایی

© REUTERS / Jorge Silvaترویج فحشا در کره جنوبی برای تقویت روحیه سربازان آمریکایی
ترویج فحشا در کره جنوبی برای تقویت روحیه سربازان آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جمهوری کره ضمن اداره شهرک های واقع در نزدیکی پایگاه های نظامی آمریکایی ، با ترویج فحشا ، این سیاست را برای تقویت اتحاد نظامی و تضمین جریان درآمد ارز خارجی لازم می دانند.

به گزارش اسپوتنیک این نتیجه دادگاهیست که برای اولین بار نقش جمهوری کره را در سیستم فحشا درنزدیکی پایگاه های آمریکایی مشخص کرد. در تصمیم دادگاه عالی سئول که هفته ی گذشته برگزار شد آمده است: " دولت حق تعیین سرنوشت جنسی را بررسی کرده است و ضمنا خود شاکیان به عنوان ابزاری برای دستیابی اهداف دولتی به کار رفته اند که نقض تعهدات و احترام به حقوق فردی ست. این دادگاه هفته گذشته در خصوص پرداخت غرامت به 117 زن به خاطر آسیب تصمیم گرفت. این زنان علیه دولت جمهوری کره جنوبی شکایت کرده بودند. در نتیجه 74 فرد شاکی غرامت 7 میلیون وان (6450 دلار آمریکا) و سایرین 3 میلیون یعنی 2760 دلار دریافت می کنند. بر اساس اسناد رسمی وزارت بهداشت ، دولت فعالانه از افراد ساکن در نزدیکی پایگاه های نظامی آمریکایی خواسته بود که به نظامیان " خدمات مودبانه" ارائه دهند یعنی عملا به فحشا بپردازند تا نظامیان خارجی استراحت کرده و به راحتی از خدمات زنان بهره بگیرند. شهرک های اطراف پایگاه ها با قصد و هدف جابه جایی زنان برای خدمات تشکیل شده بود تا روحیه نظامی سربازان خارجی برای حمایت از اتحاد نظامی تقویت شود.
ضمنا جمهوری کره فعالانه فحشا را بسط داده و با توسعه ی زیرساخت های لازم دختران را برای تن فروشی به ازای دریافت ارز خارجی ترتبیت کرده است.
این اولین باریست که دولت کره مسئولیت فحشا در مناطق مسکونی نزدیک پایگاه های آمریکایی را می پذیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала