در سوچی و کراسنادار سیستم امنیت شهری راه اندازی می شود

© Photo / Youtube/Games-TVدر سوچی و کراسنادار سیستم امنیت شهری راه اندازی می شود
در سوچی و کراسنادار سیستم امنیت شهری راه اندازی می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات کوبان در حال برنامه ریزی برای استقرار یک سیستم سخت افزار-نرم افزار پیچیده تصویری به نام 'شهر امن' در سوچی و کراسنودار هستند.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات کوبان در حال برنامه ریزی برای استقرار یک سیستم سخت افزار-نرم افزار پیچیده تصویری به نام 'شهر امن' در سوچی و کراسنودار هستند. این سیستم در راستای آماده سازی این شهر برای جام جهانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تمام خدمات عملیاتی طی جام جهانی در حالت مشابهی مانند بازی های المپیک و جام کنفدراسیون ها کار خواهند کرد. در عین حال، زمان پاسخ و واکنش به حوادث نیز به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала