تماشاگران ایرانی از جام جهانی روسیه استقبال خواهند کرد

 /  مراجعه به بانک تصاویر تماشاگران ایرانی از جام جهانی روسیه استقبال خواهند کرد
تماشاگران ایرانی از جام جهانی روسیه استقبال خواهند کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر ایران در روسیه از تعداد بسیار تماشاگران جهت استقبال تیم فوتبال ایران در جام جهانی 2018 خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه در مصاحبه با این خبرگزاری در خصوص تعداد زیاد توریست های ایرانی در زمان برگزاری جام جهانی در روسیه خبر دادند.

به عقیده سفیر ایران، حضور تیم ایران در سه شهر سنت پترزبورگ، سارانسک، کازان یک اقدام بسیار مهم است. تماشاگران ایرانی هم از ایران، روسیه و سایر کشورها برای طرفداری از تیم ملی فوتبال به این سه شهر سفر می کنند. در نتیجه اقدامات فرهنگی خوبی در این خصوص در نظر گرفته شده است. این نه تنها یک حادثه ورزشی بلکه یک حادثه فرهنگی است.

به عقیده ایشان، بسیاری از ایرانیان مقیم خارج کشور من جمله آمریکا و اروپا نیز جهت تماشای دیدار بازی های فوتبال ایران در روسیه حضور پیدا خواهد کرد، هنوز تعداد توریست های ایرانی مشخص نشده است، زیرا بلیط ها در کشور های مختلف به فروش می رسد، اما تعداد توریست های ایرانی بسیار خواهد بود.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.
در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала