توصیه کارشناس زن در برنامه زنده: پاهای همسران خود را بشوئید و ببوسید +ویدئو

© Fotolia / Luluتوصیه کارشناس زن در برنامه زنده: پاهای همسران خود را بشوئید و ببوسید +ویدئو
توصیه کارشناس زن در برنامه زنده: پاهای همسران خود را بشوئید و ببوسید +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توصیه جنجال برانگیز یك كارشناس خانواده به خانمها.

به گزارش اسپوتنیک، در برنامه زنده شبكه استانی یزد كارشناس برنامه به خانمها پیشنهاد داد كه پاهای همسران خود را بشویند و ببوسند!
در برنامه ای تلوزیونی در خصوص همسرداری در شبكه استانی یزد، كارشناس برنامه به خانم ها توصیه كرد كه پای همسران خود را در تشت با آب و گلاب بشویند و برآن بوسه بزنند. وی این امر را در افزایش محبت بین زوجین موثر دانست.

Публикация от RES (@res_news) Янв 29, 2018 at 11:03 PST

این خبر در شبكه های مجازی بازتاب فراوانی یافته و مخالفان و موافقان درباره این مساله نظرات خود را بیان كرده اند. خاطر كاربران بسیاری از این سخن مكدر شده، با چنین رفتاری ابراز مخالفت نموده و این حركت را در شان جایگاه زن ندانسته اند. دسته دیگری از كاربران معتقدند این مردان هستند كه باید برای قدردانی از زحمات همسر خود این قبیل كارها را انجام دهند.
برخی از كاربران نیز اساسا با رویكرد طنز با قضیه مواجه شده و این صحبت را به تمسخر گرفته اند.
در پی انتشار وسیع این ویدیو و سیل انتقاد ها، مدیر شبكه استانی یزد در پیامی از مخاطبین عذرخواهی نموده و اینگونه توضیح داده است: اصل و درونمایه صحبت این ﺧﺎﻧﻢ ﮐﺎرﺷﻨﺎس ﮐﻪ ﺗﻘﻮﯾﺖ رواﺑﻂ ﻋﺎﻃﻔﯽ ﻫﻤﺴﺮان ﺑﻮده ﺑﺴﯿﺎر ارزﺷﻤﻨﺪ اﺳﺖ، اﻣﺎ اﯾﻦ ﻧﻮع ﺑﯿﺎن و ذﮐﺮ ﻣﺜﺎل و ﺟﺰﺋﯿﺎت ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﺑﺎ ذﻫﻦ ﻣﺨﺎﻃﺐ اﻣﺮوز ﻣﺎ ﺳﺎزﮔﺎر ﻧﺒﺎﺷﺪ و ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﺎﻃﺮ ﻫﻢ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻮد ﮐﻪ ﺑﯿﺎن ﻧﻤﯽﺷﺪ.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала