شهر روستوف – محبوب ترین مقصد گردشگری جام جهانی 2018 روسیه

CC0 / / شهر راستوف – محبوب ترین مقصد گردشگری جام جهانی 2018 روسیه
شهر راستوف – محبوب ترین مقصد گردشگری جام جهانی 2018 روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهر روستوف نا دون در روسیه در فهرست سومین شهر پرطرفدار در میان طرفداران فوتبال جام جهانی 2018 خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، شهر روستوف در روسیه در فهرست سه تیم محبوب برای گردشگران خارجی در زمان برگزاری جام جهانی در روسیه خواهد بود.
به نقل از بیانات مقام مسئول هماهنگی جام جهانی در روستوف: "امروز، در خصوص بازی های قهرمانی جام جهانی، آژانس های مسافرتی متعلق به شرکت های خارجی در حال اجرای مراسم تدارکات اعزام طرفدارن فوتبال به شهر های مختلف میزبان در روسیه هستند. علاقه فوتبال دوستان به شهرهای: مسکو، پترزبورگ و روستوف بیشتر از شهر های دیگر است. امروز مشخص است که تعداد زیادی از گردشگران به این شهرها خواهند آمد".

گفتنی است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.
در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала