روسیه به اتهامات تصاحب پیروزی بر داعش پاسخ داد

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد.
وزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد تصاحب پیروزی روسیه بر داعش جواب داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد تصاحب پیروزی روسیه بر داعش جواب داد.

این بخش نظامی خاطرنشان کرد که شکست داعش به خاطر شایستگی رهبر سوریه و نیروهای نظامی سوریه با حمایت نیروی هوایی روسیه بوده و اکنون آنها کنترل خود را بر تقریبا کل قلمرو کشور دوباره بدست آوردند. اما ائتلاف بین المللی در مقابله با نیروهای دولتی سوریه متمرکز شده بود، علاوه بر این، بمباران گسترده شهر رقه همراه با کشتار غیرنظامیان همراه بود. ائتلاف بین المللی به ستیزه جویان داعش اجازه داد که این شهر را آزادانه ترک کند و به ستیزه جویان دیگر در دیرالزور بپیوندند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала