هیات دادستانی کل ایران به روسیه عزیمت می نماید

© Flickr / Blondinrikard Fröbergقرار است حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور ایران و هیات همراه جهت انجام گفتگوهای دوجانبه و شرکت در پانزدهمین اجلاس دادستان های کل کشورهای عضو شانگهای به روسیه سفر نمایند.
قرار است حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور ایران و هیات همراه جهت انجام گفتگوهای دوجانبه و شرکت در پانزدهمین اجلاس دادستان های کل کشورهای عضو شانگهای به روسیه سفر نمایند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قرار است حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور ایران و هیات همراه جهت انجام گفتگوهای دوجانبه و شرکت در پانزدهمین اجلاس دادستان های کل کشورهای عضو شانگهای به روسیه سفر نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور ایران و هیات همراه جهت انجام گفتگوهای دوجانبه و شرکت در پانزدهمین اجلاس دادستان های کل کشورهای عضو شانگهای به روسیه سفر نمایند. اجلاس دادستان های کل شانگهای که طی روزهای  ۷ تا ۹ آذر ۱۳۹۶ در شهر سنت پترزبورگ برگزار خواهد شد، فرصتی است تا نمایندگان کشورهای شرکت کننده در مورد موضوعات مهمی همچون مقابله با جنایت هایی که با استفاده از فناوری های مدرن ارتباطی صورت می گیرد و راه های پیشگیری از آن ها به ویژه بر علیه کودکان و نوجوانان و نحوه هماهنگ سازی قوانین مربوطه به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала