شهرت شخصی که شباهت زیادی به بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران دارد +عکس

© AFP 2023 / AHMAD AL-RUBAYEشهرت شخصی که شباهت زیادی به بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران دارد +عکس
شهرت شخصی که شباهت زیادی به بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران دارد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عکس یادگاری با شخصی که از لحاظ چهره با بنیانگذار انقلاب اسلامی شباهت دارد، به سرعت در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی در بین عکس های پیاده روی اربعین، عکسی از مردی که گفته می شود اهل هند یا پاکستان است توجه کاربران را به خود جلب کرده است که به آیت الله خمینی رهبر انقلاب اسلامی ایران شباهت دارد.

این مرد توسط برخی کاربران در فضای مجازی به بدل امام خمینی شهرت یافته است. بسیاری از کاربران معتقدند که پس از پیدا شدن بدل های "مسی"، "رونالدو"، "سوارز" و "احمدی نژاد"، پیدا کردن بدل اشخاص تبدیل به دغدغه جدیدی از سوی کاربران شده است. برخی نیز به این علت که تصور می کردند این شخص ایرانی است عنوان کردند که در زمینه بدل به خودکفایی رسیدیم.

👈 صفحه ما را دنبال کنید

Публикация от | Brooztarina | (@brooztarina) Ноя 19 2017 в 10:07 PST

بعضی از کاربران نیز معتقدند در نگاه اول فقط چهره امام خمینی را در این شخص مشاهده کردند و حتی به غیر از آن فکر دیگری نکردند، این همه شباهت را شگفت انگیز عنوان کردند.
لازم به ذکر است که این مقایسه همچنین موجی از کامنت های منفی کاربران را نیز در بر داشت. آنها بر این عقیده اند که هیچکس نمی تواند با مقام والای بنیانگذار انقلاب اسلامی مقایسه شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала