گزارش و تحلیل

پنج باشگاه برای سردار آزمون

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Товарищеский матч. Россия - Иран
Футбол. Товарищеский матч. Россия - Иран - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای دوستداران تیم منتخب ایران دو خبر هست: یکی بد و دیگری بسیار بد.

قضیه یک کمی پیچیده است و از این رو همه چیز را به ترتیب تعریف می کنیم.
خبر بد این است که سردار آزمون مهاجم اصلی تیم ملی ایران که در ترکیب "روبین" قازان روسیه بازی می کند طی حدود شش ماه پس از آغاز فصل فوتبال حتی یک گل هم برای این باشگاه نزده است.
خبر خیلی بد این است که خبرها درباره علاقمندی به آزمون از طرف تیمهای لیگ برتر فوتبال جهانی دیگر ظاهر نمی شود. این در حالی است که تا باز شدن پنجره ترانسفر فصل زمستان چیزی نمانده است.
باید در نظر داشت بازی سردار که این اواخر هم بهتر نشده است. اسپوتنیک تلاش می کند تا در خصوص آینده این بازیکن ایرانی و ادامه زندگی حرفه ای ایشان در عرصه فوتبال پیش بینی هایی انجام دهد. ما در سیر حوادث پنج سناریو را ارائه می دهیم.

Футбол. Товарищеский матч. Россия - Иран - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
سردار آزمون: نمی دانم چرا مرا با مسی مقایسه می کنند
یک. مسیر "روبین". در فصل 2017/2018 تیم قازان پیوسته در انتهای جدول بازی ها قرار داشت و بازی آن کمرنگ و بی هیجان بود. آزمون در 15 دیدار هیچ گلی به ثمر نرساند. با وجود این، وضعیت فوروارد تیم ملی ایرانی در قازان خوب است. موضوع در این است که آزمون به قازان عادت کرده (سردار با "روبین" قازان بازی خود را در روسیه آغاز کرد) و سر مربی این تیم است. آزمون در مصاحبه چندی پیش اعلام کرد که فقط به خاطر سرمربی "قربان بردییف" به تیم قازان بازگشته است. 
  • دو. "آرسنال" لندن. موضع "ارسن ونگر" سرمربی- منجر این باشگاه هنوز هم محکم و استوار است و این به آن معنا است که «ونگر» که یک سال پیش می خواست آزمون را در صفوف تیم خود ببیند می تواند دوباره از وی دعوت کند. لیکن بازی "آلکسیس سانجس" بسیار عالی است و آزمون می تواند در آرسنال جای خود را در نیمکت ذخیره ها بصورت دائمی اشغال کند.
  • Футбол. Лига Европы. Матч Ростов - Спарта - اسپوتنیک ایران
    کارشناس فوتبال روسیه: سردار آزمون شبیه مایکل جردن است
    سه. "اسپارتاک" مسکو. همین چندی پیش رسانه های روسیه درباره آزمون مطالبی می نوشتند بعنوان کسی که می تواند به تیم قهرمان روسیه منتقل شود. لیکن این در زمانی بود که بردییف می توانست سرمربی تیم مسکو شود. ولی بردییف به قازان رفت و آزمون پشت سر او. راستش در پاییز امسال مکان "اسپارتاک" در لیگ قهرمانان مطمئن است و هیچ بعید نیست که به "پلی اف" برسد. آزمون هرگز کتمان نمی کرد که می خواهد در مسابقات جام های اروپایی بازی کند. در این صورت ممکن است راه های فوروارد ایرانی و "اسپارتاک" مسکو یکدیگر را قطع کنند. 
  • چهار. "سپاهان". می گویند که در آستانه جام جهانی فوتبال 2018 که مسابقه بزرگی است نامزدهای تیم ملی باید در دسترس مربی تیم ملی باشند. از این لحاظ جام ایرانی فوتبال به درد آزمون می خورد. این فوروارد وقتی جوان بود دیدارهای اصلی در تیم "سپاهان" انجام داد. ولی یک چیزی هست که به ما می گوید که آزمون برای چنین انتقالی از بلندپروازی کافی برخوردار نبوده و باشگاه ایرانی برای این مهاجم پول کافی نخواهد داشت. 
  • پنج. "منچستر یونایتد". سردار آزمون گفت: زلاتان ابراهیموویچ بتمن است.من آرزو دارم مثل او شوم و در چنین سطحی بازی کنم. پس عیبی ندارد که آزمون به زلاتان در محل کنونی اش در منچستر یونایتد بپیوندد. مطلب فقط سر گل های آزمون و تصمیم "ژوزه مورینیو" می باشد.
  • نوار خبری
    0
    loader
    بحث و گفتگو
    Заголовок открываемого материала