صالحی: برهم‌ زنندگان برجام را حیرت زده خواهیم کرد اگر بخواهند آن را بر هم زنند

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر صالحی: برهم‌ زنندگان برجام را حیرت زده خواهیم کرد اگر بخواهند آن را بر هم زنند
صالحی: برهم‌ زنندگان برجام را حیرت زده خواهیم کرد اگر بخواهند آن را بر هم زنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علی اکبر صالحی ریاست سازمان انرژی اتمی گفت که امیدوار است برجام برهم نخورد ولی اگر برهم بخورد برهم زنندگان را حیرت زده می کنیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، علی اکبر صالحی ریاست سازمان انرژی اتمی در مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد فعالیت راکتور تحقیقاتی تهران که در سالن دکتر حسابی این سازمان برگزار شده بود با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای گفت: در بحث مذاکرات هسته به این توجه کرده بودم که طرف های دیگر شاید بخواهند زیر قرارداد بزنند و به همین دلیل ما هم پیش بینی های لازم را برای برگشت پذیری کرده بودیم. ما با خوش باوری در مذاکره شرکت نکرده بودیم.

وی با اشاره به بحث برجام و مفید بودن آن برای همه طرف ها تأکید کرد: برجام برای همگان مفید بوده است. این برنامه برای ما، برای جامعه بین المللی و هم برای استحکام بخشیدن به ان پی تی مهم است و افزود: اگر برجام بهم بخورد هیچ کنوانسیونی نمی‌تواند از استحکام لازم برخوردار باشد. امیدواریم این اتفاق پیش نیاید. ولی اگر برجام بهم بخورد ما آنها را حیرت زده خواهیم کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала