FBI در عملیات سایبری جهانی کامپیوترهای روسیه، ایران و چین را هک کرد

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر FBI در عملیات سایبری جهانی کامپیوترهای روسیه، ایران و چین را هک کرد
FBI در عملیات سایبری جهانی کامپیوترهای  روسیه، ایران و چین را هک کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اداره تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) ایالات متحده چندین هزار رایانه در سراسر جهان در عملیات ویژه برای مبارزه با پورنوگرافی کودکان، از جمله در روسیه، چین و ایران را هک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اف بی آی 8713 IP آدرس و دیگر اطلاعات شناسایی  کامپیوترها در آمریکا و 120 کشور دیگر، از جمله روسیه، ایران و چین، و همچنین سازمانهایی که دولت آمریکا  ارائه دهنده ماهواره ای ER-S V 863-64  می نامد به دست آورده.

به گفته دیلی بیست: اف بی آی به تازگی شروع به استفاده از برنامه های ویروس ویژه در بخش به اصطلاح اینترنت به نام سایه (وب تاریک، که بدون نرم افزار خاص در دسترس کاربران قرار ندارد) برای رسیدن به اهداف خود بدون دانستن که در کدام کشور اشخاص مشکوک حضور دارند کرده. به گفته کارشناسان ، چنین رویکردی برای هک کردن کامپیوترها در کشورهای خارجی که متحدین آمریکا نیستند، ممکن است پیامدهای خاص ژئوپلیتیک را به همراه داشته باشد.

"دیلی بیست" در این مورد، با اشاره به داده های اف بی آی نشان داد که در نتیجه این عملیات چند صد نفر دستگیر شده و صدها کودک که مورد تجاوز و خشونت واقع بودند نیز نجات یافتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала