بایگانی محرمانه اسناد بن لادن از وب سایت سیا ناپدید شد

© AP Photo / Carolyn Kasterصفحه ای اینترنتی در وب سایت سیا که حاوی آرشیو محرمانه اسناد و پرونده هایی بود که در جریان عملیات از رهبر سابق گروه القاعده اسامه بن لادن بدست آمده بود دیگر باز نمی شود و از دسترس خارج شده است.
صفحه ای اینترنتی در وب سایت سیا که حاوی آرشیو محرمانه اسناد و پرونده هایی  بود که در جریان عملیات از رهبر سابق گروه القاعده اسامه بن لادن بدست آمده بود دیگر باز نمی شود و از دسترس خارج شده است. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صفحه ای اینترنتی در وب سایت سیا که حاوی آرشیو محرمانه اسناد و پرونده هایی بود که در جریان عملیات از رهبر سابق گروه القاعده اسامه بن لادن بدست آمده بود دیگر باز نمی شود و از دسترس خارج شده است.

به گزارش اسپوتنیک، فایل های صفحه ای اینترنتی در وب سایت سیا که حاوی آرشیو محرمانه اسناد و پرونده هایی بود که در جریان عملیات از رهبر سابق گروه القاعده اسامه بن لادن بدست آمده بود دیگر باز نمی شود و از دسترس خارج شده است. مدارک ایبت‌ آباد به طور موقتی از دسترس خارج شده است.

در صفحه ای که قبلا این فایل ها بوده متنی نوشته شده به این مضمون: "در حال رفع مشکلات تکنیکی هستیم که هر چه سریعتر بتوانیم دسترسی به این فایل ها را دوباره باز کنیم."

بنا به گزارش پورتال BuzzFeed, فایل های این صفحه یک روز بعد از انتشار عمومی حذف گردید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала