امتناع توئیتر از پاسخگویی به مسدود کردن تبلیغات RT و اسپوتنیک

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر امتناع توئیتر از پاسخگویی به مسدود کردن تبلیغات RT و اسپوتنیک
امتناع توئیتر از پاسخگویی به مسدود کردن تبلیغات RT و اسپوتنیک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس گروه سیاست ارتباطات توییتر "امیلی هورن" در پاسخ به درخواست برای مصاحبه با مدیریت به خبرنگارریانووستی پیشنهاد کرد به تیتری که در وبلاگ شرکت، که در روز پنجشنبه انتشار یافته مراجعه کند.

به گزارش اسپوتنیک، در میان سوالات مطرح شد که از نظر توئیتر آیا شرکتRt یا اسپوتنیک در انتحابات آمریکا تا ثیری داشته و آیا در اعمال این دو شرکت مورد غیر قانونی مشاهده شده. بین سوالات همچنین خواسته شد که نظر خود را در مورد اینکه خود شرکت از RT خواسته که هنگام برگزاری انتخابات 3 میلیون دلار در تبلیغات سرمایه گذاری میکند و بعد از 10 ماه از قرارداد تبلیغاتی سر باز زده و تبلیغات را مسدود کرده. 

در پاسخ به اقدامات توئیتر پیشتر ماریا زاخاروا گفته بود که این اقدام توئیتر در مورد فعالیتهای رسانه های روسی RT و اسپوتنیک قدم خصمانه است و نیجه گرفته از فشار سیاستمداران و نیروهای امنیتی آمریکاست. و ایشان گفت این اقدامات واکنش متقابل به همراه دارد.

در روز چهارشنبه توئیتر گزارش داد که تبلیغات رسانه های RTو اسپوتنیک را بعلت بررسی موضوع دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 متوقف کرده. و این بشکلی است که خود توئیتر به RT پیشنهاد داده بود که تبلیغات زیادی را در هنگام انتخابات انجام دهد و این اقدام را از نیروی امنیتی مخفی کرده و شزکت RT نیز از انجام این اقدام امتناع کرده بود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала