به گزارش اسپوتنیک، آرتی کل پیشنهادهایی که توئیتر در مبارزات انتخاباتی سال 2016 به این شبکه داده بود را منتشر می کند.
توئیتر در پیشنهادی تجاری مزایای تبلیغات در حجم عظیم را بیان می کند ولی شبکه آرتی این پیشنهاد را رد می کند، پیشنهادی که توئیتر محاسبه کرده بود در صورتی که مورد قبول واقع می شد می توانست درآمدی معادل 1.5 تا 3 میلیون دلار برای 4 ماه داشته باشد (از سپتامبر تا دکابر 2016).
ده ماه پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، توییتر گزارشی با عنوان "مداخله روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا، رباتها و اخبار جعلی" منتشر کرد. در 26 اکتبر، نمایندگان این شرکت تصمیم گرفتند که تبلیغات RT در توئیتر را ممنوع کنند. اطلاعات مربوط به این تصمیم تنها دو ساعت پس از اینکه مارگاریتا سیمونیان مدارک مربوط به پیشنهاد توئیتر را افشا کرد داده شد.