شکار زیردریایی+ویدئو

© Sputnik / Vasiliy Batanov /  مراجعه به بانک تصاویر زیر دریایی دیزلی «کراسنودار» ساخت روسیه
زیر دریایی دیزلی «کراسنودار» ساخت روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازی موش و گربه زیر آبی آمریکا و روسیه.

به گزارش اسپوتنیک، در ماه ژوئن، ناوهواپیمابر آمریکایی — USS — George H. W. Bush- موظف شده بود زیر دریایی روسی «کراسنودار» را تعقیب کند. چطور می توان زیردریایی را «شکار کرد» وقتی آن را بشکلی طراحی کرده اند که نامرئی باشد؟

زیردریایی «کراسنودار»-زیردریایی است که بسختی قابل رویت است و به موشک های بالدار مسلح است. این زیردریایی، آرام ترین زیردریایی جهان است و سرو صدای آن در سطح حداقل است.  آمریکا لقب «سوراخ سیاه» به آن داده است.

 

ناو هواپیمابر آمریکایی  در رژیم «آن لاین» دمای آب و جهت جریان آب را اندازه گیری می کند و بر اساس این محاسبات معلوم می شود که زیردریایی در کجا پنهان شده است. بالگرد Sea Hawk از سونارهای مافوق دقیق و رادار برای کشف محل قرار داشتن زیردریایی استفاده می کند. به گفته نظامیان آنها با کمک وسایل تشخیص الکترونی می توانند علاوه بر کشف زیردریایی نوع آن را نیز مشخص کنند. با وجود این،کشف زیردریایی کار دشواری است. وسعت اقیانوس و اندازه کوچک زیردریایی مثل پیدا کردن سوزن در کوهی از کاه است. بعلاوه کشتیرانی  بیشتر می شود و اقیانوس پر سروصداتر می شود.  از اینرو پنهان شدن زیردریایی ساده تر و کشف آن دشوارتر می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала