دخترک ۶ ساله ای که با پدر پاکبان خود سر کار می رود +عکس

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر Традиционная ежегодная акция, приуроченная к Всемирному дню окружающей среды, состоялась во Владивостоке
Традиционная ежегодная акция, приуроченная к Всемирному дню окружающей среды, состоялась во Владивостоке - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دخترک ۶ ساله با پدر بیمارش که رفتگر (پاکبان) شهرداری و مبتلا به دیابت ا‌ست سر کار رفنه و برای کمک به او زباله‌ها را جمع می‌ کند.

به گزارش اسپوتنیک، خبر دختری که در شهر دهدشت استان کهکلبویه و بویراحمد ایران به همراه پدر پاکبانش به نظافت خیابان ها پرداخت در تیراس توجه گروه ها و کاربران شبکه اجتماعی قرار گرفته است. سن کم دختر بچه که پدرش با بیماری دیابت دست و پنجه نرم می کند، این موضوع را به یکی از خبرهای داغ فضای مجازی تبدیل کرده است.

این موضوع مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. برخی از کاربران اقدام پدر خانواده را محک.م می کنند ولی جمع کثیری از کاربران عقیده دارند که این دختر نمونه بارز یک زن واقعی است که حاضر است با سن کم به پدر بیمار خود کمک کند تا به جای گدایی، نان حلال از دسترنج خود به خانه بیاورد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала