سوژه کردن سرپرست شهرداری رشت در شبکه های اجتماعی همچنان ادامه دارد +عکس،ویدئو

© Sputnik / Andrey Telichev /  مراجعه به بانک تصاویر سوژه کردن سرپرست شهرداری رشت در شبکه های اجتماعی همچنان ادامه دارد +عکس،ویدئو
سوژه کردن سرپرست شهرداری رشت در شبکه های اجتماعی همچنان ادامه دارد +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، سرپرست شهرداری رشت که نامه ای مبنی بر واگذاری یک آپارتمان به خود نوشته بود و خود نیز امضا کرده بود حواشی زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرپرست شهرداری رشت در پاسخ به سوالی در مورد علت اینکار اعلام کرده است که او با حفظ سمت علاوه بر سرپرست شهرداری معاون عمرانی شهرداری نیز بوده است و بعنوان دو پست حقوقی مجزا اقدام به امضا کردن کرده است. در اصل از نظر حقوقی دو سمت متفاوت این نامه را امضا کرده است.

بسیاری از کاربران این اتفاق را همانند کلیپی از کمدی "مستربین" می دانند که در یکی از قسمت ها او خود به خود نامه می نویسد و به خانه خود پست می کند. سپس با دیدن نامه هیجان زده می شود.

شرح و شباهتش به عهده ی شما… #نامه #پاکت #خانه #شهر #تهران #رشت #ایران #مستربین

Публикация от Alireza Askarian — TV (@alirezaaskarian_tv) Окт 10 2017 в 5:30 PDT

برخی از روزنامه های ایرانی نیز فرض کرده اند اگر این اتفاق از جانب مسئولان دیگر نوشته شده بود چه اتفاقی می افتاد و چه تقاضاهایی داشتند. این مطلب طنز به کرات در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

سرپرست شهرداری رشت اعلام کرده است که این نامه محرمانه بوده است. در این راستا نیز کاربران شبکه های اجتماعی بیکار ننشسته اند و مطالبی عنوان کرده اند. به گفته آنها، وقتی نامه ای نام درخواست کننده و مرجع صدور دستور مشترک است چگونه ممکن است این نامه محرمانه پخش شود.

#شهردار #شهردار_رشت #نامه_به_خود #گل_به_خودی_نزنیم

Публикация от @dex_text Окт 11 2017 в 3:54 PDT

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала