حضور پر شور فوتبالدوستان در کازان آرنا

© Sputnik / Alexandr Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر حضور پر شور فوتبالدوستان ایرانی و روس در "کازان آرنا"
حضور  پر شور فوتبالدوستان ایرانی و روس در کازان آرنا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز گذشته دو تیم ملی فوتبال ایران و روسیه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش اسپوتنیک، روز سه شنبه از ساعت 19:30 دو تیم ملی فوتبال ایران و روسیه در یک بازی دوستانه در ورزشگاه "کازان آرنا" به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این دیدار که در ورزشگاه زیبا و مجهز "کازان آربا" برگزار شد، تقریبا ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد که فوتبالدوستان ایرانی نیز خود را برای دیدن این مسابقه به شهر کازان رساندند و این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

روسیه که خود را برای رقابتهایی جام جهانی در تابستان سال آینده آماده می کند، ورزشگاه های زیبا و مجهزی را برای این رقابتها آماده کرده که ورزشگاه "کازان آرنا" میزبان تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه از جمله این ورزشگاه هاست. 

در این بازی تماشاگران ایرانی در کنار فوتبالدوستان روس این بازی را تماشا کرده و در کمال آرامش از دیدن این بازی لذت بردند. 

ایرانیان حاضر در ورزشگاه با مثبت خواندن جو ورزشگاه از هوادارن روس تشکر کردند.

هوداران ایرانی در مورد این بازی، وضعیت و امکانات این ورزشگاه مدرن نظرات خود را با اسپوتنیک در میان گذاشتند.

سیاوش که از مسکو برای دیدن این بازی به کازان سفر کرده در وقت استراحت بین دونیمه به خبرنگار اسپوتنیک گفت: نیمه اول این بازی خیلی چنگی به دل نمی زد و بازی یکنواختی انجام شد، اما امیدوارم نیمه دوم بازی بهتر و زیباتر برگزار شود. وی ادامه داد یکی از نکات جالب این دیدار گفت، برای من خیلی جالب بود که هواداران لیرانی و روس خیلی آرام و دوستانه در کنار یکدیگر نشستند. او همچنین ضمن تمجید از امکانات ورزشکاه گفت، بدون دردسر بلیط تهیه کردیم و راحت و بدون مشکل وارد ورزشگاه شدیم. راهنماهایی که در ورزشگاه حضور دارند با روی خوش تماشاگران را راهنمایی می کنند. 

ایرانی های حاضر در ورزشگاه با فریادهای ایران ایران خود تماشاگران روس را که در کنار آنها نشسته بودند و اکثر دقایق فقط بازی را تماشا می کردند را به وجد آورده و حتی گه گاه آنها نیز با ایرانیان همصدا می شدند.

همچنین مهسا که از دانشجویانی پزشکی شهر کازان هست گفت: خیلی خوشحالم که برای اولین بار وارد ورزشگاه شدم. کنسولگری ایران برای ما از قبل بلیط تهیه کرده و بدون مشکل وارد ورزشگاه شدیم. وی نسبت به جو ورزشگاه ابراز علاقه کرد و گفت جو بسیار خوبی در ورزشگاه حاکم و تماشگران روس را بسیار با فرهنگ و مهمان نواز خواند.

در دقایقی از بازی موج مکزیکی زیبایی در ورزشگاه شکل گرفت که هواداران دو تیم با هماهنگی چهره زیبایی به ورزشگاه دادند.

سعید نیز که از دانشجوهایی است که به تازگی جهت تحصیل به روسیه سفر کرده گفت: بازی نسبتا خوبی در نیمه اول بین دو تیم برگزار شد و ما در کنار هواداران روس در کنار هم تیم های مورد علاقه خودمون رو تشویق می کنیم. سعید، طرفداران روس را بسیار آرامتر دانست. گفت؛ روسها با آرامش بیشتری نسبت به ایرانی ها بازی را تماشا می کنند، اما ما دوست داریم به شیوه ایران و با سر صدای بیشتری تیم خود را تشویق کنیم. این هوادار فوتبال ایران نیز ضمن خوب خواندن وضعیت و امکانات ورزشگاه گفت: تنها برای خرید بلیط با مشکل برخورد کردیم ولی تونستیم تهیه کنیم. 

منصور نیز که از مسکو راهی کازان شده بود تا این بازی را از نزدیک به تماشا بنشیند با خبرگزاری اسپوتنیک گفتگوی کوتاهی انجام داد:

 

"آرتور" از طرفداران تیم ملی روسیه، این بازی را محکی خوب و جدی برای دو تیم دانست و درباره تیم ملی ایران گفت، من با تیم ملی ایران در سال 1998 و جام جهانی فرانسه آشنا شدم، زمانی که تیم ملی ایران با نتیجه 2 بر یک تیم ملی آمریکا را شکست داد.

در این دیدار دوستانه تماشاگران روس نشان دادند که برای مسابقات جام جهانی روسیه آماده هستند و با آرامش در کنار تماشاگران سایر تیم ها، تنها به تشویق تیم خود می پردازند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پس از دیدار روسیه گفت: ما بسیار خوشحال هستیم که اینجا مسابقه خوبی برای هواداران انجام دادیم. ما به این موضوع افتخار می کنیم و اینکه تماشاگران روسی برای تیم ما دست می زنند. در اینجا امکاناتی خوبی وجود دارد، زمین خوب و ما فقط یک کلمه می توانیم بگوییم و از فدراسیون روسیه تشکر نماییم برای میزبانی از تیم ما. ما آرزوی بهترین ها را برای روسیه و تیم ملی روسیه در جام جهانی داریم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала