میشل اوباما: نمی خواهم نامزد ریاست جمهوری ‌شوم

© AP Photo / Evan VucciПервая леди США Мишель Обама
Первая леди США Мишель Обама - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همسر رئیس‌جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد قصد ندارد نامزد رئیس‌جمهوری ایالات متحده شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، میشل اوباما، بانوی اول سابق آمریکا عصر پنج‌شنبه در جریان گفت‌وگویی در یک کنفرانس فناوری در ایالت یوتا درباره چگونگی زندگی خود و خانواده‌اش در هشت سال سکونت در کاخ سفید صحبت کرد.
همسر باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا تاکید کرد که هرگز برای ورود به کاخ سفید تلاش نخواهد کرد و در بخش خدمات عمومی فعال خواهد ماند. او گفت که آمریکا به بوته "آزمایش" گذاشته شده اما او به آینده "امید" دارد.
میشل با خوشحالی بابت خروجش از کاخ سفید گفت: آزادی! بیرون آمدم.
بانوی اول سابق آمریکا در پاسخ به دیدگاهش درباره جهان فعلی مستقیما پاسخ نداد و بدون اینکه به نام دونالد ترامپ اشاره کند اذعان کرد که "اوضاع اکنون سخت‌تر است".
او گفت: ما به دو دولت مختلف نگاه می‌کنیم. یک دولت بر پایه امید ساخته شد و دولت دیگر منجر به هراس می‌شود. با این حال من همچنان امید دارم که شرایط سیاسی بهبود یابد.
در جریان این کنفرانس که بیش از ۱۰۰۰ تن شرکت داشتند، پس از سخنان میشل اوباما او را تشویق کرده و فریاد می‌زدند که او نامزد پست ریاست جمهوری شود. همسر اوباما هم در پاسخ گفت: اوه! نه. هنوز هم "شوکه کننده" است. که چی؟ شوخی می‌کنید؟ نه. نامزد شدن در دستور کار من نیست و قرار است تا پایان عمرم به فعالیت در بخش خدمات عمومی ادامه دهم.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала