جزییات حمله انتحاری ناصریه عراق

© AP Photo / Militant Websiteدر این حملات افراد مسلح به رستورانی در شهر «ناصریه» عراق حمله بردند و دو انفجار انتحاری نیز در ایست بازرسی انجام دادند تاکنون ۵۰ کشته و دست‌کم ۸۰ مجروح تلفات این حادثه تروریستی بوده.
در این حملات افراد مسلح به رستورانی در شهر «ناصریه» عراق حمله بردند و دو انفجار انتحاری نیز در ایست بازرسی انجام دادند تاکنون ۵۰ کشته و دست‌کم ۸۰ مجروح تلفات این حادثه تروریستی بوده. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در این حملات افراد مسلح به رستورانی در شهر «ناصریه» عراق حمله بردند و دو انفجار انتحاری نیز در ایست بازرسی انجام دادند تاکنون ۵۰ کشته و دست‌کم ۸۰ مجروح تلفات این حادثه تروریستی بوده.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، در این حملات افراد مسلح به رستورانی در شهر «ناصریه» عراق حمله بردند و دو انفجار انتحاری نیز در ایست بازرسی انجام دادند تاکنون ۵۰ کشته و دست‌کم ۸۰ مجروح تلفات این حادثه تروریستی بوده.

در این حادثه 5 تن از زائران ایرانی کشته و 10 تن زخمی شدند. افراد مسلح بعد از ورود به رستورانی در شهر تاصریه، شروع به تیراندازی به سمت مردم کرده و بیش از ۵۰ نفر را در این رستوران مجروح کرده یا کشتند. دو بمب‌گذار انتحاری نیز به یک ایست‌بازرسی در شهر ناصریه حمله برده و سپس با خودروی بمب‌گذاری شده به سمت ماموران حمله کردند. ده‌ها نفر در این انفجار‌ها کشته و یا مجروح شدند.

پلیس عراق اعلام کرد احتمالا تعداد کشته شدگان افرایش پیدا می کند چراکه حال تعدادی از مجروحان وخیم است.

گروه تروریستی داعش با انتشار پیامی در اینترنت، مسئولیت حمله به این رستوران را برعهده گرفت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала