پسر پادشاه پیشین عربستان بازداشت شد

© AFP 2023 / FAYEZ NURELDINEفعال توییتری و افشاگر اخبار دربار آل سعود که به نام مجهتد در فضای مجازی فعالیت می کند، از بازداشت شاهزاده «عبدالعزیز بن‌فهد» پسر پادشاه سابق این کشور پرده برداشت.
فعال توییتری و افشاگر اخبار دربار آل سعود که به نام مجهتد در فضای مجازی فعالیت می کند، از بازداشت شاهزاده «عبدالعزیز بن‌فهد» پسر پادشاه سابق این کشور پرده برداشت. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فعال توییتری و افشاگر اخبار دربار آل سعود که به نام مجهتد در فضای مجازی فعالیت می کند، از بازداشت شاهزاده «عبدالعزیز بن‌فهد» پسر پادشاه سابق این کشور پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مشرق، فعال توییتری و افشاگر اخبار دربار آل سعود که به نام مجهتد در فضای مجازی فعالیت می کند، از بازداشت شاهزاده «عبدالعزیز بن‌فهد» پسر پادشاه سابق این کشور پرده برداشت.

او افزود: " خبری که قطعی شده، این است که عبدالعزیز بن‌فهد، چهارشنبه گذشته در کاخ خود در جده بازداشت شده است. نیروهای ویژه ولیعهد (محمد بن‌سلمان) به کاخ او حمله کرده و وی را بازداشت کرده‌اند.از مکان بازداشت این شاهزاده خبری در دست نیست".

به گفته مجتهد «جوهره بنت ابراهیم بن عبدالعزیز» مادر این شاهزاده سعودی هم تلاش کرده طی چند روز گذشته اطلاعاتی از وضعیت پسرش دریافت کند یا با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان تماس بگیرد که موفق به این کار نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала