انتقاد بازیکنان فوتبال ایران از طرفداران سوری +عکس

© Sputnik / Sergey Pivovarovانتقاد بازیکنان فوتبال ایران از طرفداران سوری +عکس
انتقاد بازیکنان فوتبال ایران از طرفداران سوری +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گفته "سردار آزمون" سوری ها در زمین به ایرانی ها توهین می کردند.

به گزارش اسپوتنیک، مصاحبه با سردار آزمون پس از بازی مقدماتی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن این بازیکن فوتبال اشاره می کند که در زمین بازی سوریه ای ها به ایرانی ها فحش ناموسی می دادند. این خبر با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه بود.

به گفته آزمون، چگونه مردمان سوریه را دوست و برادر خود خطاب می کنیم در حالیکه که بدترین توهین ها را به ما در زمین فوتبال کردند. به گفته این بازیکن فوتبال، بازیکنان ایران به آنها احترام گذاشته و در جواب توهین ها سکوت کردند.
در همین راستا ویدیوها و کلیپ هایی در حاشیه این بازی منتشر شده است که در آن سوری ها با تمسخر خطاب به ایرانی ها می گویند که آنها را بدبخت کرده ایم.

بسیاری از کاربران راجع به حواشی این بازی واکنش نشان دادند. به گفته بسیاری از کاربران برخلاف تصوری که در زمینه دوستی دو کشور ایران و سوریه وجود دارد اما سوری ها نسبت به ایرانی ها کینه به دل دارند و این برخورد آنها از این مسئله نشات گرفته است. در مقابل بسیاری از کاربران عنوان می کنند که فوتبال را نباید سیاسی کرد و در هر بازی فوتبالی کری بین دو تیم خوانده می شود و در فوتبال طبیعی است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала