سلفی با شیطان رجیم +عکس

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyسلفی با شیطان رجیم +عکس
سلفی با شیطان رجیم +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عکس یک حاجی که در حال سلفی با شیطان رجیم است، به شدت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری از یک حاجی رنگین پوست که در حال سلفی گرفتن با سنگی که به نظر می رسد قرار است به سمت رمی جَمَره پرتاب کند، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و در شبکه های اجتماعی مختلفی به اشتراک گذاشته می شود.

در رابطه با پرتاب کردن سنگ ریزه به سوی جمره در حج می توان گفت که رمی جمرات در منا از مهم‌ترین ارکان اعمال ایام تشریق است و در روایات آمده است که ابلیس برای بار اول در جمره عقبه خود را بر حضرت ابراهیم نمایاند و آن حضرت با سنگریزه‌هایی او را از خود دور ساخت و ابلیس دیگر بار در جمره وسطی و اولی راه را بر او بست و ابراهیم بار دیگر او را با پرتاب سنگ گریزان کرد. و ابلیس به هنگام فرار به سرعت گریخت. و جمره و اجمار به معنای شتاب کردن و گریختن است. زیرا که شیطان در این مکان از برابر ابراهیم گریخت و لذا افراد باید در این محل با رمی جمره و انداختن سنگ بر شیطان ظاهر، شیطان درون را نیز سرکوب کنند تا از شیطان پیروی نکند.

رسوایی بهنوش بختیاری در شبکه های اجتماعی به خاطر سلفی با کودک سرطانی +عکس - اسپوتنیک ایران
رسوایی بهنوش بختیاری در شبکه های اجتماعی به خاطر سلفی با کودک سرطانی +عکس

کاربران بسیاری در این رابطه اکنش نشان داده اند. کاربری نیز با نگاه طنز به اقدام این شخص نوشته است حتما الان شیطان دارد با خود می گوید حاجی یک جور بگیر منم بیفتم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала