اردوغان حکم دادگاه امریکایی برای متهم شناختن محافظانش در شورش را یک رسوایی برای امریکا خواند

© Sputnik / Sergey Guneevرجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، حکم دادگاه ایالات متحده را که در ان 15 تن از محافظانش را به شرکت در اشوب محکوم کرده بود یک رسوایی برای امریکا خواند. این حادثه در محل اقامت سفیر ترکیه در واشنگتن رخ داده بود.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، حکم دادگاه ایالات متحده را که در ان 15 تن از محافظانش را به شرکت در اشوب محکوم کرده بود یک رسوایی برای امریکا خواند. این حادثه در محل اقامت سفیر ترکیه در واشنگتن رخ داده بود. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، حکم دادگاه ایالات متحده را که در ان 15 تن از محافظانش را به شرکت در اشوب محکوم کرده بود یک رسوایی برای امریکا خواند. این حادثه در محل اقامت سفیر ترکیه در واشنگتن رخ داده بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری اناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، حکم دادگاه ایالات متحده را که در ان 15 تن از محافظانش را به شرکت در اشوب محکوم کرده بود یک رسوایی برای امریکا خواند. این حادثه در محل اقامت سفیر ترکیه در واشنگتن رخ داده بود.
او گفت: برای من سخت است بدانم آمریکا چه می خواهد در این موقعیت انجام دهد. این موضوع به خودی خود یک رسوایی است. سیتسم عدالت ایالات متحده نیز نشان می دهد که این یک رسوایی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала