روسیه در حال سرویس دهی به سیستم دفاع هوایی می باشد که قبلا به ایران تحویل داده

© Sputnik / Evgeny Biyatovروسیه در حال خدمات رسانی به به سیستم دفاع هوایی می باشد که قبلا به ایران تحویل داده است، قرارداد جدیدی در کار نیست
روسیه در حال خدمات رسانی به به سیستم دفاع هوایی می باشد که قبلا به ایران تحویل داده است، قرارداد جدیدی در کار نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قراداد جدیدی در مورد سیستم های دفاع ضد موشکی با ایران نبستیم و حق نداریم که ناقض قوانین بین المللی باشیم، روسیه در حال خدمات رسانی به سیستم دفاع هوایی می باشد که قبلا به ایران تحویل داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وال استریت ژورنال، دیمیتری شوگایف مدیر همکاری نظامی-فنی روسیه (FSMTC) گفت: قراداد جدیدی در مورد سیستم های دفاع ضد موشکی با ایران نبستیم و حق نداریم که ناقض قوانین بین المللی باشیم، روسیه در حال خدمات رسانی به سیستم دفاع هوایی می باشد که قبلا به ایران تحویل داده است. همزمان ما در محدوده های که مجاز می باشد به همکاری های فنی خود با ایران ادامه می دهیم و همچنین شامل خدمات سالیانه ای که برای سرویس سیستم های دفاع ضد موشکی که به ایران قبلا تحویل داده شده و هر گونه محدودیتی را که در رابطه با ایران وجود دارد را ما نقض نمی کنیم.

در سال 2016 روسیه قراداد سیستم های ضد موشکی اس 300 به ایران را اجرا کرد. این تجهیزات دفاعی شامل تحریمهای سازمان ملل متحد نمیشده. ایران برای تحویل سیستم های ضد موشکی اس 300 به روسیه مبلفی حدود یک میلیارد دلار پرداخت کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала