به گزارش اسپوتنیک، در خبری که یاندکس منتشر کرده آمده است: « محبوبیت برخی موضوعات طی روز تغییر می کند. در ساعات صبح مردم بیشتر از همه تعبیر خواب و دعا و نیایش را جستجو می کنند. در نیمه اول روز سوالاتی را با کلمات کلیدی « چگونه تا محل برسیم» (آدرس یاب) و آدرس های مختلف مطرح می کنند. ضمن اینکه به ویژه اغلب جاده تا دادگاه، موزه و مراکز تجاری را میخواهند. در مسیر برگشت از کار کاربران به فکر آماده کردن شام هستند یا اینکه محلی را برای سفارش میز جستجو می کنند. از ساعت ۲۲ تا ۲۳ افراد از تئاتر به خانه بر می گردند و از ساعت ۲۳ تا نیمه های شب ، طرفداران فوتبال. قبل از بسته شدن مترو مردم برنامه اتوبوس های شبانه را سرچ می کنند.
علاوه بر این طی کل روز مسکویی ها به موضوعات مذهبی بیشتر از شهری ، کاریابی، بازی ها ، کودکان، سینما و حیوانات علاقه نشان می دهند. در کل در مترو مردم به مذهب بیشتر از ۱۰ درصد در مقایسه با بقیه قسمت های پایتخت توجه نشان می دهند.
مسافرین مترو کمتر از همه به فیلم های مستحجن، خدمات جنسی و آب و هوا علاقه نشان می دهند.
مسکویی ها در مترو چه چیزهایی را سرچ می کنند : دعا یا خدمات جنسی؟
© Sputnik / Maksim Blinov / مراجعه به بانک تصاویر مسکویی ها در مترو چه چیزهایی را سرچ می کنند : دعا یا خدمات جنسی؟
© Sputnik / Maksim Blinov
/ اشتراک
مسکویی ها که با مترو تردد می کنند در ساعات شلوغ صبح ، متن های دعا و تعبیر خواب را در اینترنت جستجوی می کنند.