تیراندازی های متعدد در پادگانها

© Sputnik / Ilya Pitalevتیراندازی های متعدد در پادگانها
تیراندازی های متعدد در پادگانها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وقوع سه تیراندازی در پادگانها

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم، وقوع سه تیراندازی در پادگانهای ایران در عرض یک ماه نگرانی های بسیاری را بوجود اورده که ایا قراردادن اسلحه در دست یک سرباز وظیفه به صلاح است یا خیر؟
از ماه تیر تا به امروز سه حادثه تیر اندازی در پادگانهای ایران اتفاق افتاده که در مجموع 8 سرباز بر اثر این حوادث جان خود را از دست داده اند.
در صبح تیرماه یک سرباز، کلانتری ابپخش بوشهر را به رگبار می بندد. در این حادثه رییس کلانتری زخمی شده و بلافاصله به مرکز درمانی منتقل می گردد.خوشبختانه وضعیت جسمانی رئیس کلانتری رضایت بخش بوده و تحت درمان قرار گرفت.

اوایل مرداد هم یک سرباز وظیفه در پادگان آبیک قزوین به سوی هم خدمتی هایش تیراندازی می کند.گفته می شود براثر این تیراندازی 4 سرباز کشته و 5نفر مصدوم شدند.

آخرین اتفاق مربوط به تیراندازی یک سرباز وظیفه در میدان تیر کهریزک تهران است که روز یکشنبه خانواده چهار نفر را عزادار کرد.ماجرا از این قرار است که سرباز درحین اموزش در میدان تیر به ناگاه به سمت هم پادگانی های خود تیراندازی می کند که براثر آن 4سرباز کشته و 8تن نیز زخمی می شوند اگرچه تا کنون علت این حادثه مشخص نشده ولی مسئولین پادگان مشکلات روحی وروانی سرباز ضارب را احتمال وقوع این اتفاق می دانند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала