مشخصات ایفون 8 به بیرون درز پیدا کرد

© AFP 2023 / JOHANNES EISELE مشخصات ایفون 8 به بیرون درز پیدا کرد
مشخصات ایفون 8 به بیرون درز پیدا کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نرم افزار HomePod اپل پر از سرنخ هایی در مورد گوشی های هوشمند آینده خود است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردین، تا اعلام رسمی ایفون 8 هنوز چند ماه باقی مانده ولی نرم افزار HomePod اپل پر از سرنخ هایی در مورد گوشی های هوشمند آینده خود است. در اینجا چند نواوری در طراحی های جدید صفحه های ایفون را ارائه می کنیم.
یک هفته تجزیه و تحلیل در مورد نشت برنامه جدید اپل اطلاعاتی زیادی درباره اینده و شکل ایفون داد.اطلاعاتی درباره قابلیت جدید تشخیص چهره توسط دوربین های هوشمند تا صفحه ای که جلو گوشی را پر میکند.
دو برنامه نویس و توسعه دهنده به نام های استیو تروتون-اسمیت و گیلهرمه رامبو در نسخه ازمایشی Home Pod به اطلاعاتی دست یافتند که با کمک این اطلاعات توانستند به خصوصیات گوشی اپل جدید پی ببرند.مدل جدید ایفون دارای قابلیت هایی زیادی خواهد بود که به نام کد D22 نامگذاری شده است.
به احتمال زیاد ایفون جدید دکمه خانه بر روی گوشی نخواهد داشت و این دکمه به صورت مجازی در موبایل تعریف میشود.و در قسمت بالایی موبایل یک قسمت انحنایی خواهد بود که بر روی ان دوربین ، حسگر و بلندگو قرار خواهد گرفت و قسمت تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی قرار خواهد گرفت و یا اینکه ممکن است شرکت اپل کلا قابلیت تشخیص اثر انگشت را حذف نماید.مدل جدید علاوه بر قابلیت تشخیص چهره دارای قابلیت واقعیت افزوده هم خواهند بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала