تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه، تاثیر منفی بر صنعت نفت جهان دارد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه، تاثیر منفی بر صنعت نفت جهان دارد
تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه، تاثیر منفی بر صنعت نفت جهان دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تحریم های آمریکا علیه روسیه، عواقب ناخواسته ای بر شرکت های نفت و گاز جهان خواهد گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه فایننشال تایمز، کارشناسان صنعت نفت بر این امر توافق دارند که تحریم های آمریکا علیه روسیه، "عواقب ناخواسته ای" دارد که می تواند به خود آمریکایی ها، موقعیت های شغلی، همچنین صنعت نفت و گاز جهان ضربه وارد کند.

به نقل از این روزنامه، روسای شرکت های نفتی و نمایندگان صنعت نفت هشدار داده اند که اقدامات تحریمی آمریکا می تواند به رقابت شرکت های آمریکا صدمه بزند به طور بالقوه مانع تولید نفت و گاز نه تنها در روسیه بلکه در کشورهای دیگر شود.

مدیر انجمن آمریکایی Petroleum Equipment & Services Association، لسلی بایر در روز دوشنبه در نامه ای به رهبر حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان آمریکا نوشت: "در تحریم ها تشدید نظر کنید تا از عواقب آن بر حذر شویم".

به نقل از ایشان این تحریم ها موجب ایجاد موانع برای شرکت های آمریکایی در بازارهای جهانی می شود، همچنین باعث "کاهش نیرو و رکود اقتصادی در… جوامع آمریکایی" می گردد.

شایان ذکر است، مجلس سنای ایالات متحده در تاریخ 15 ژوئن لایحه تصویب تحریم های جدید علیه روسیه و ایران را مورد تایید قرار داد.

بر اساس تحریم های جدید، رئیس جمهور آمریکا اقدام به تحریم علیه افرادی که قصد سرمایه گذاری در ساخت و ساز خط لوله صادراتی روسیه بیش از 5 میلیون دلار در سال و یا $ 1 میلیون یکجا را نموده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала