واکنش ها به وقوع لحظه دیدار دو رئیس جمهور با همسرانشان در شبکه های اجتماعی +عکس

© REUTERS / Michel Euler/Poolواکنش ها به وقوع لحظه دیدار دو رئیس جمهور با همسرانشان در شبکه های اجتماعی +عکس
واکنش ها به وقوع لحظه دیدار دو رئیس جمهور با همسرانشان در شبکه های اجتماعی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرانجام دو رئیس جمهور آمریکا و فرانسه در عکسی باهم در کنار همسرانشان انداخته و سوژه شبکه های اجتماعی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری در شبکه های اجتماعی فراگیر و پرطرفدار شده است که شرایط بر عکس دو رئیس جمهور آمریکا و فرانسه را به تصویر می کشد. بسیاری از کاربران نوشته اند که مدتها بود انتظار وقوع چنین لحظه ای را می کشیدند.
رئیس جمهور آمریکا "دونالد ترامپ" در کنار همسر خود "ملانیا" که ۲۴ سال از او بزرگتر است ایستاده است در حالیکه در کنار او رئیس جمهور فرانسه "امانوئل مکرون" مشاهده می شود که از همسر خود "بریژیت ماری-کلود مکرون" ۲۴ سال کوچکتر است.
این تصویر سوژه شبکه های اجتماعی شده و دست به دست می چرخد.

یادآور می شویم که ترامپ و ملانیا همدیگر را برای اولین بار در هفته مد نیویورک در سپتامبر ۱۹۹۸ ملاقات کردند. رابطه ملانی و ترامپ در سال ۱۹۹۹ مورد توجه قرار گرفت و با پخش برنامه تلویزیونی کارآموز پوشش عمومی بیشتری پیدا کرد.ترامپ و ملانیا در سال ۲۰۰۴ نامزد شدند و در سال ۲۰۰۵ در کلیسای اسقفی در پالم بیچ، فلوریدا ازدواج کردند. مکرون در سن 15 سالگی در مدرسه با بریژیت تروینو به عنوان معلم زبان فرانسه (همسر فعلی اش) آشنا شد. وی معلم زبان فرانسه مکرون در مدرسه "لا پروویدانس" در شهر "آمیان" فرانسه بود. تروینو متأهل و صاحب 3 فرزند بود.

#manyhands #macron #manyhandsmakelightwork #cocosmakroon #melaniatrump #trumpcard #whateverittakes

Публикация от Rob Verhoeven (@verhoevendoetbuurtonderzoek) Июл 14 2017 в 10:35 PDT

مکرون در سن 15 سالگی رابطه عاشقانه با معلم خود برقرار کرد و در سن 18 سالگی آنها رسما یک زوج شدند.
والدین مکرون در ابتدا او را به پاریس فرستادند تا به این رابطه پایان دهند اما این زوج پس از فارغ‌التحصیلی نیز با هم مانند و سرانجام در سال ۲۰۰۷ به صورت رسمی با هم ازدواج کردند.
برای بسیاری از کاربران این عدم هماهنگی سوال شده است و معتقدند که اگر جای این دو همسر رئیس جمهور عوض میشد، تعادل بیشتری برقرار بود.

ملانیا ترامپ از دیلی میل ،۱۵۰ میلیون دلار غرامت خواست - اسپوتنیک ایران
اگر جای همسران روسای جمهور آمریکا و فرانسه عوض شود (عکس)

بسیاری از کاربران عنوان کردند که گرچه هر دو رئیس جمهور ازدواج های نامتعارفی داشتند اما رابطه مکرون و همسرش از رابطه ترامپ و همسرش بسیار صمیمانه تر و بهتر می باشد و زندگی موفق تری دارند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала