کشف انبار سلاح و مهمات یک گروهک تروریستی در جنوب ایران (+عکس)

© Fotolia / Borna Mirahmadianگاز بد بویی که مردم شهر خاش را راهی بیمارستان کرد
گاز بد بویی که مردم شهر خاش را راهی بیمارستان کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد که 35 قبضه کلاش، یک قبضه توپ 14/5 و یک قبضه راکت انداز اس پی جی 9 در جنوب ایران کشف شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد که این سلاح و مهمات در ارتفاعات سراوان، به گروه تروریستی جیش الظلم تعلق دارد. به گفته وی ، نیروهای امنیتی عملیات پس از شناسایی این انبار که به کمک مدتها کار اطلاعاتی و نفوذی در این گروهک انجام گرفته، عملیاتی ترتیب داده و انبار را ضبط کردند.

خبرگزاری فارس نیز در این رابطه می نویسد که سردار حسین رحیمی از درگیری تیم‌های عملیاتی پلیس با قاچاقچیان مسلح و کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر طی دو روز گذشته خبر داد و گفت:  پس از کنترل نامحسوس اعضای این باند طی چند هفته ، اعضای این باند در حالی که با یک دستگاه خودرو وانت در حال جابجایی مواد مخدر در منطقه آسپیج شهرستان سراوان بودند ،توسط تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شناسایی شده و به محض ورود به کمین ماموران ،به صورت مسلحانه با ان ها درگیر شدند.

وی در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی خودروی به جا مانده ازقاچاقچیان مسلح ،یک تن و 112 کیلو تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انجام عملیات‌های فراوان در نقاط حاشیه‌نشین شهر زاهدان خبر داد و گفت: همه برخوردها سلبی نیست و برخورد‌های ایجابی نیز خواهیم داشت به گونه‌ای که مرکز تخصصی مشاوره و مددکاری در امر مواد مخدر در نقاط حاشیه نشین زاهدان راه‌اندازی شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала