بازتاب گسترده خبر مدال نقره کیمیا علیزاده و محبوبیت او در فضای مجازی +عکس

© AFP 2023 / Kirill Kudryavtsevبازتاب گسترده خبر مدال نقره کیمیا علیزاده و محبوبیت او در فضای مجازی +عکس
بازتاب گسترده خبر مدال نقره کیمیا علیزاده و محبوبیت او در فضای مجازی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افتخار آفرینی و کسب مدال نقره بانوی تکواندوکار ایرانی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپونتیک، تنها ساعاتی پی از دریافت مدال نقره مسابقات جهانی تکواندو توسط کیمیا علیزاده، موجی از کامنت های تحسین برانگیز کاربران در فضای مجازی نثار وی شد. این کامنت ها از سوی کاربران عادی تا ستاره های سینما و سوپراستارهای فوتبال همچنان ادامه دارد.

 

Публикация от خانه و خانه داري (@khane.va.khanedari) Июн 30 2017 в 1:30 PDT

تصاویری که از بدن آسیب دیده او در روز مبارزه فینال منتشر شده است نشان می دهد او در نوبه خود کاری بزرگی انجام داده و مدالی ارزشمندی را برای ورزش بانوان ایران بدست آورده است.

پرویز پرستویی از هنرپیشه های برجسته و محبوب ایران با انتشار تصاویر و تبریک به او توشت:
" این دست و پای کیمیا علیزاده دختر نوزده ساله ای که با وجود مصدومیت ،قدرتمندانه جنگید و نایب قهرمان جهان شد. درود برشرف و غیرت کیمیای تکواندوی جهان. امیدوارم مسئولین ورزش قدر این کیمیا را بدانند. این نایب قهرمانی را به خانواده محترمش و ملت ایران تبریک میگویم. "

کاربران بسیاری با تعریف و تمجید از این روحیه قهرمانانه او می نویسند که ‏این دست و پای دختر نوزده ساله ای که امروز با وجود مصدومیت مردانه جنگید و نائب قهرمان جهان شد. کیمیا این مدال نقره جهانی تاریخ را با مصدومیت شدیدی که داشت به چنگ آورد. کیمیا نوزده ساله با تحملی شگرف، آنچنان این واژه را برایمان شیرین کرد که گفتنش افتخاریست بزرگ. کیمیا علیزاده امروز ثابت کرد که غیور بودن جنسیت و سن نمی شناسد. روح است که باید بزرگ باشد.
کابر ایرانی دیگری نیز می نویسد این افتخار زیبا را به کیمیای عزیز، خانواده ی گرامی اش و همه ی مردم سرزمینمان تبریک می گویم و انتظار تقدیری در خور از این قهرمان را دارم. با آرزوی موفقیت و سربلندی همه ی جوانان عزیز ایران.

مسعود شجایی از ورزشکاران مطرح و کاپیتان تیم فوتبال ایران نیز در این رابطه نوشت: كيمياجان خواهرم تو كيمياى كمياب ورزش ما و پرچمدار اراده و صلابت همه دختران سرزمينت هستى. مدال ارزشمند نقره با وجود مصدوميت هاى شديد و كم لطفى ها مبارك خودت،خانواده محترمت و همه ايرانيان باشد. سپاسگزار و قدردان اين همه تلاش و سختكوشيت هستيم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала