ترامپ بیشتر شبیه "کاریکاتور" است + عکس

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisترامپ شبیه "کاریکاتور" است + عکس
ترامپ شبیه کاریکاتور است + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
لاتوف کاریکاتوریست مشهور برزیلی گفت، ترامپ خود یک کاریکاتور است. او بیشتر شبیه "شو من " است. اکنون در مسابقه کاریکاتور ایران، دونالد ترامپ بار دیگر به چالش کشیده خواهد شد.

در مسابقه بین المللی کاریکاتور ایران، دونالد ترامپ به چالش کشیده خواهد شد. یکی از شرکت کنندگان مسابقه کاریکاتور در ایران پیش از این به سیاست های دونالد ترامپ اعتراض نموده بود.  

به گزارش اسپوتنیک در تاریخ 3 جولای مسابقه بین المللی کاریکاتور تهران، با حضور 558 کاریکاتوریست از 75 کشور مختلف دنیا برگزار می گردد. تعداد شرکت کنندگان از کشورهای خارجی در مسابقه کاریکاتور ایران در سال جاری با افزایش بی سابقه ای مواجه شده است.

ویژگی خاص جشنواره کاریکاتور امسال در تهران، حضور برخی کاریکاتوریست ها است که به طور جدی با سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مخالف هستند.

به عنوان مثال، کاریکاتوریست مشهور برزیلی، کارلوس لاتوف در اظهارات پیشین خود دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را متهم به تقلید و تقلب می نماید. زیرا در ماه آوریل 2016 دونالد ترامپ اقدام به انتشار کاریکاتوری نمود که بر اساس کاریکاتور کارلوس لاتوف طراحی شده بود.

در این راستا، لاتوف در پاسخ به این اقدام ترامپ نوشت: "افراط گرایان چه در برزیل و چه در آمریکا هیچ خلاقیتی از خود ندارند. بنابراین آنها فقط بلدند کپی کنند، بدین وسیله آنها توجه ها را به خود جلب می نمایند".

لاتوف در صحبت های خود با اسپوتنیک اعلام داشد: "ترامپ — خود یک کاریکاتور است. او در حال حاضر سعی دارد به کپی کردن از سیاست های جورج بوش و یا ریگان بپردازد، البته تنها در سطح کاریکاتور آن می تواند این کار را بکند. ترامپ بیشتر شبیه "شو من" است". 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала