دستگاه جدید منحصربفرد برای بالگرد جنگی روسیه (ویدئو)

© Sputnik / GRPZدستگاه جدید منحصر بفرد برای هواپیما های نظامی روسیه
دستگاه جدید منحصر بفرد برای هواپیما های نظامی روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارخانه دولتی دستگاه سازی شهر ریازان، یکی از بزرگترین موسسات روسیه برای تولید رادارها برای هواپیما ها است.

محصولات ما در جنگنده های میگ 28 ،سوخو27 ، سوخو30 و سوخو35 کارمی کنند. همچنین ساخت رادار و دیگر تجهیزات برای هواپیمای جدید تی 50 به ما محول شده است.
ما فقط یک تولید کننده انبوه دستگاه ها نیستیم که طرح های دیگر سازمان ها را به سطح تولید می رساند. ما همچنین دارای مراکز علمی خود می باشیم که در آنجا کارشناسان بسیار مجربی مشغول کار هستند. آنها به طراحی و تولید وسایل الکترونیکی برای هواپیما ها اشتغال دارند. ما از جمله دستگاه هایی را برای بالگردها تولید می کنیم.
در حال حاضر مدرنیزاسیون بالگرد موسوم به "شکارچی شب" در روسیه جریان دارد. ما برای آن سامانه هدف یاب طراحی می کنیم که روی کلاه خلبان نصب می شود. این دستگاه منحصربفردی است.
این دستگاه شبیه "عینک های واقعیت افزوده" است. خلبان از طریق آنها اطلاعات لازم برای هدف یابی و نشانه گیری را دریافت می کند اما ضمنا توجه وی از اطراف خود منحرف نمی شود. علاوه بر این خلبان فضای بیرون از کابین خود را در شب و در شرایط دشوار جوی نیز بخوبی مشاهده می کند.
سامانه هدف یاب ثمربخشی رزمی خلبان را افزایش داده و به وی امکان می دهد وقت کمتری را صرف تصمیم گیری کند.
در اوایل امسال آزمایشات وسیله هدف یاب جدید در روی زمین پایان یافت. نمونه تجربی دستگاه جدید در بالگرد مدرنیزه شده "می 28 ان ام" نصب شده و اکنون آزمایشات پروازی آن جریان دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала