گروه های تروریستی در سوریه در حال صحنه سازی کاربرد سلاح شیمیایی هستند

© Sputnik / Mikhail Voskresenskyگروه های تروریستی در سوریه در حال صحنه سازی کاربرد سلاح شیمیایی هستند
گروه های تروریستی در سوریه در حال صحنه سازی کاربرد سلاح شیمیایی هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در سوریه تروریست ها برای کاربرد سلاح شیمیایی آماده می شوند.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به گفته یک منبع دیپلماتیک، گروه های تروریستی با صحنه سازی استفاده از سلاح شیمیایی در یکی از محله های «درعا» سوریه مثل قضیه ادلیب در ماه مه سال جاری، زمینه را برای توطئه شیمیایی آماده می کنند.

به گفته این منبع،مقدمات توطئه در«نوفا جاسم الملاک» تهیه دیده می شود.اطلاعات در اینباره از منابع موثق رهبری نظامی —سیاسی سوریه دریافت شده است. مطابق با این خبر، شبه نظامیان طی چند هفته مقدمات این عملیات را آماده کرده اند. آخرین اعلامیه رهبری نظامی و وزارت امورخارجه آمریکا در باره اینکه کاربرد سلاح شیمیایی از طرف دولت بشار اسد« اقدامات فاجعه باری برای اسد» در پی خواهد داشت، محرک نیرومندی برای تروریست ها در تهیه مقدمات این توطئه شد.

این حمله در یکی از محلات «پ درعا» انجام خواهد شد و خبرنگاران حرفه ای برای گزارش این حمله جلب خواهند شد.هدف از این دسیسه بازی، تحریک آغاز حمله نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا به خاک سوریه و در پی آن سرنگونی زورگویانه قدرت کنونی در سوریه است».

روسیه 29 ماه ژوئن اطلاعات در باره نقشه های تروریست ها دراین مورد را در اختیار رهبری نظامی ائتلاف بین المللی به ریاست آمریکا  گذاشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала