لحظه واکنش مسکو به تحریم های آمریکا فرا رسیده

© AFP 2023 / Fabrice Coffrini Заместитель министра иностранных дел России Сергей Рябков
Заместитель министра иностранных дел России Сергей Рябков - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسکو در حال آماده کردن پاسخی برای پاکت جدید تحریم های امریکا علیه روسیه است.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه توضیح داد: «ما این راهکار غیرمسئولانه نسبت به روسیه را محکوم کرده و از آنجا که واشنگتن منطق و استدلالات ما را نادیده می گیرد، تصمیم به واکنش متقابل گرفته ایم».

دیپلمات روس در ادامه می گوید که امریکا با وضع تحریم های جدید علیه روسیه در حقیقت اهداف تبیین شده توسط خود را نیز نقض می کند.

ریابکوف توضیح داد: «از همان ابتدا که واشنگتن دست به چنین اقدامات تخریب گرانه و سیاست های غیرسازنده — وضع تحریم ها علیه اشخاص حقوقی و حقیقی روسیه زد ما گفتیم که این اقدامات نتیجه ای به دنبال نخواهند داشت».

به گفته ریابکوف، مسکو چندین و چند بار در سطوح مختلف تاکید کرد که روسیه سیاست های امریکا نسبت به مسکو را بر اساس اعمالش ارزیابی می کند و نه گفتارش. نه سیگنال، نه کنایه و نه پالس های نیمه رسمی تاثیری بر روابط ندارند، بلکه فقط عمل نشان می دهد که امریکا چه سیاستی را برای روسیه پیش گرفته است. و عمل امریکا خود بیان کننده همه چیز است.

روز 20 ژوئن روشن شد که امریکا پاکت جدید تحریم ها را علیه روسیه آماده کرده است. در این اسناد، 38 بند به موارد قبلی اضافه شده است که شامل 19 شخص حقیقی و 19 شخص حقوقی می شود. شرکت های «کنکورد کیترینگ» و «کنکورد منجمنت اند کانسالتینگ» نیز از سال 2016 مشمول تحریم ها شده اند. علاوه بر این محدودیت هایی در رابطه با برخی از کارمندان ادارات در کریمه و جمهوری خودخوانده دانباس و همچنین افراد مرتبط با کلوپ دوچرخه سواران به نام «گرگ های شب» اعمال شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала