واکنش رسانه های منطقه نسبت به حمله موشکی سپاه متفاوت بود

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyحمله موشکی تهران به مواضع داعش در دیرالزور
حمله موشکی تهران به مواضع داعش در دیرالزور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبر عملیات موشکی ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه داشت.

  • -         بازتاب رسانه های خبری عربستان سعودی نسبت به خبر حمله موشکی سپاه پاسداران ایران به مواضع داعش در سوریه با پخش فیلم حمله موشکی بدون تفسیر همراه بود و فقط به این موضوع اشاره شد که برنامه موشکی ایران موضوع مورد اختلاف تهران و واشنگتن است و ثبات و امنیت منطقه را تهدید می کند.
  • -         در رسانه های خبری مصر، از هماهنگی حمله موشکی ایران با دمشق صحبت شد. منظور گروه چهار جانبه ایران، روسیه، عراق و سوریه در بغداد است که کشورهای عضو گروه چهارجانبه، عملیات نظامی خود علیه داعش را هماهنگ می کنند.
  • -         مطبوعات و پایگاه های خبری امارات در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش نوشتند که سپاه، مواضع داعش در دیرالزور را موشک باران کرد.
  • -         خبر منتشره در باره موشک باران مواضع داعش در سوریه از سوی سپاه پاسداران ایران با تحلیل هایی در باره این اقدام تهران و عواقب و بازتاب آن در سطح مختلف بین المللی و منطقه ای همراه بود.
  • -         خبر حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در دیرالزور به تشدید غیرمنتظره میدان نظامی سوریه از طرف ایران مبدل شد که طی شش سالی که از بحران سوریه می گذرد بی سابقه بوده است.
  • -         رسانه ها و مطبوعات یمن نیز نسبت به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریستی داعش در « دیرالزور» واکنش نشان دادند و این حمله را مرحله جدید مبارزه با تروریسم نامیدند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала