پیام های کوبنده موشکی ایران

© AP Photo / Omid Vahabzadehموشک بالستیکی ایران
موشک بالستیکی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موشک هایی که به مقرهای های فرماندهی داعش شلیک شدند حاوی پیام های مهمی برای تروریست ها بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 6 فروند موشک به سوی مواضع داعش در استان دیرالزور شلیک کرد.

پیام های موشکی ایران عبارتند از:

  • -         انتقام گیری به خاطر حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم امام از طرف سپاه پاسداران. شلیک موشک ها پاسخ کوبنده ای به حملات تروریست ها بود. نیروی هوا فضای سپاه پاسداران نشان داد که تهران، مانند پایتخت های اروپایی لندن و پاریس نیست و سپاه پاسداران ایران از تروریست ها به خاطر حملات آنها انتقام سختی خواهد گرفت.
  • -         آماده باش موشک های ایران. یکی دیگر از مهمترین پیام های سپاه پاسداران علیه تروریست های داعش، آماده باش موشک های دقیق بود. از موشک های ایرانی می توان در مأموریت های مختلف جنگی استفاده کرد.
  • -         موشک ها با دقت بالا به هدف زدند. سپاه با پرواز پهپادها از اصابت دقیق موشک ها به اهداف  فیلمبرداری کرد تا بطور مستند دقت بالای موشک های ایرانی به اثبات برسد.
  • -         نمایش توان صنعت موشکی ایران. سپاه با استفاده از موشک ذوالفقار در این عملیات نشان داد که ایران از توان بالای تولید انواع موشک های بالستیک  برخوردار است و زیر ساخت صنعتی،  تولید موشک های مختلف و تحویل آن ها به نیروی هوافضای ایران را ممکن می سازد.
  • -         یکی از روشن ترین پیام های حملات موشکی تهران پایگاه های آمریکایی بود. آمریکا حدود 30 پایگاه  نظامی در منطقه دارد-در قطر، امارات،عربستان،کویت،بحرین،عمان، افغانستان و…که همگی در تیررس موشک های ایرانی قرار دارند و از هر گوشه کشور می توان بسوی آن ها شلیک کرد.

 

  • -         پیام دیگر حملات موشکی تهران به مواضع تروریست ها را می توان اطلاع رسانی به کشورهای منطقه در این خصوص دانست که ایران در دفاع از مرزهای خود و مبارزه با دشمنان لحظه ای درنگ نخواهد کرد و در حوزه های مختلف با تروریست ها مقابله کرده و می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала