صفحه رسمی امام زمان در فضای مجازی +عکس

© public domainصحفه رسمی امام زمان در فضای مجازی +عکس
صحفه رسمی امام زمان در فضای مجازی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبر انتشار صفحه مجازی امام زمان در اینستاگرام بازتاب گسترده ای به همراه داشت.

به گزارش اسپوتنیک، شخصی که در فضای مجازی، خود را نماینده رسمی امام زمان اعلام کرده است سوژه شبکه های اجتماعی شده است و هزاران دنبال کننده دارد.
این شخص که خود را ابتدا "سید یمانی" معرفی کرده ادعا کرده است که تنها نماینده رسمی حجت بن الحسن (ع) می باشد.
او در توضیح صفحه شخصی خود نوشته است که این صفحه تحت نظر و مدیریت کامل امام زمان می باشد. بنا به ادعای این شخص، امام زمان روزهای جمعه ساعت ۹ شب شخصا آنلاین می شود و پیام های افراد را مطالعه می کند. پیام ها در بخش استوری اینستاگرام قرار میگیرد و امام زمان آن ها می بینند.
این صفحه مجازی "emam_zaman_official._313" نام دارد و عدد 313 نیز بر اساس روایتی از امام جواد (ع) بر گرفته شده است که" 313 نفر از اصحاب امام مهدی(عج) به تعداد اهل بدر، از طرف زمین به سوی حضرت می‌آیند و اطرافش جمع می‌شوند… وقتی این عده از اهل اخلاص جمع شوند، خداوند امرش را آشکار می‌کند."

مردم دانا #روزنامه_جمهوری_اسلامی نوشته: با نزدیک شدن زمان #انتخابات_ریاست_جمهوری، بار دیگر هزینه کردن پیشوایان دینی توسط بعضی از جریانهای سیاسی آغاز شده است. یک صفحه اینستاگرام تحت عنوان #صفحه_رسمی_امام_زمان با شروع فعالیت رسمی خود نوشته «به صفحۀ رسمی امام زمان (ع) خوش آمدید. این صفحه مبارک تحت نظر مدیریت کامل شخص امام مهدی (ع) فعالیت می‌کند. جمعه‌ها ساعت نه شخصاً آنلاین می‌شوند.» این صفحه، سپس با اعلام یک خبر فوری به مخاطبین خود خبر می‌دهد: «امام زمان امروز صبح فرمودند که رئیس‌جمهور آینده ایران… است» در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال (1384) نیز عده‌ای تلاش کردند چنین وانمود نمایند که نظر امام زمان (عج) به یک کاندیدای خاص است، اقدامی که زشت‌ترین نوع بازی کردن با اعتقادات مردم بود. (پایان نقل قول) خنده دار و یا گریه دار؛ این هم از وقایع مملکتیست که هشت سال با #هاله_نور اداره شد. همان هشت سالی که میگفت #مملکت_را_امام_زمان_اداره_میکند. بگذریم از مواردی همچون #شب_گردی_برای_یافتن_امام_زمان و #احداث_اتوبان_قم_جمکران که بحثش فراوان است و البته به جهت آنکه نه رسماً تائید شدند و نه تکذیب، جای سخن ندارند. 👈… "ما به نیویورک که رفته بودیم، قبل از آنکه برویم خیلی جوسازی بود، تهدید کرده بودند که اگر بیای، دستگیرت می‌کنیم. گفتم: من می‌آیم. گفتند: پس امنیت را برقرار نمی‌کنیم. گفتم: پس حتماً آنجا خبری هست که مخالفت می‌کنند، من می‌آیم. خودشان آنقدر علیه ما تبلیغ کرده بودند که همه گوشها و چشمها را به سمت ما متوجه کرده بودند که این هیئت کی هست؟ وقتی در خیابانها راه میرفتیم، به هر ساختمانی میرفتیم، همه توجهات به سمت هیئت ایرانی بود، کأنه هیچکس دیگری نبود. من روز آخری که سخنرانی کردم، تقریباً همه سران بودند یکی از همان جمع بمن گفت: «وقتی تو شروع کردی «بسم‌الله» و «اللهم» را گفتی، من دیدم یک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو رفتی در یک حصن و حصاری… تا آخر»؛ من خودم هم اینو احساس کردم که فضا یک دفعه عوض شد و همه حدود بیست‌وهفت، هشت دقیقه تمام، این سران مژه نزدند. این‌که میگم مژه نزدند، غلو نمی‌کنم. اغراق نیست، چون نگاه میکردم‌، همه سران مبهوت مانده بودند. انگار یک دستی همه آنان را گرفته بود، آنجا نشانده بود. چشمها و گوشهایشان را باز کرده بود که ببینند از جمهوری اسلامی پیام چیست!"🤔 یاد جمله مرحوم #امیر_کبیر افتادم که گفته بود: ابتدا فکر میکردم مملکت وزیر دانا میخواهد، بعدها فکر کردم مملکت شاه دانا میخواهد، ولی آخر به این نتیجه رسیدم مملکت فقط مردم دانا میخواهد و بس. #م_رضایی

Публикация от Mehdi Rezaie (@mehdi.rezaie2598) Май 9 2017 в 1:04 PDT

این صفحه با واکنش بسیاری از طرف کاربران در شبکه های اجتماعی روبرو شد. بسیاری از کاربران این افراد را دروغگو و شیاد دانسته اند که قصد سو استفاده از باورهای دینی مردم را دارند. بازی با اعتقادات مردم در قالب آخرین امام شیعیان به شدت خشم کاربران را بر انگیخته است. این شخص در دایرکت به سوالات بسیاری از کاربران پاسخ می دهد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала