استون: پوتین قابل مقایسه با دیگر رهبران جهان نیست

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر استون: پوتین قابل مقایسه با دیگر رهبران جهان نیست
استون: پوتین قابل مقایسه با دیگر رهبران جهان نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارگردان فیلم "مصاحبه با پوتین"، رئیس جمهور روسیه را بسیار منظم، اندیشمند و خونسرد نامید.

الیور استون کارگردان فیلم "مصاحبه با پوتین"،  اطمینان خاطر، نظم و قدرت کنترل ولادیمیر پوتین را تحسین نمود.

به گزارش اسپوتنیک، الیور استون در مصاحبه با روزنامه "راسیسکایا گازتا" در خصوص فیلم مستند خود درباره پوتین گفت: "پوتین نظم و انضباط باور نکردنی دارد. او حتی بر بدن خود نیز کنترل دارد، زیرا من در طی این مدت حتی یک بار هم ندیدم که او آب بنوشند، حتی زمانیکه صحبت و مصاحبه ما چندین ساعت طول کشید. من این قابلیت پوتین را تحسین می کنم، من این توانایی کنترل را در خود ندارم. او بسیار اندیشمند است، وقتش را بیهوده تلف نمی کند. او بسیار روشن صحبت می کند و به خوبی هدف خود را، در میان کلام بیان می دارد".

این کارگردان مشهور آمریکایی در ادامه افزود: ظرف دو سال فیلمبرداری و مصاحبه های من با پوتین، رئیس جمهور روسیه حتی یک بار هم با مشاوران خود مشورت نکرد، او به تنهایی به تمام سوالات جواب داد.

الیور استون در پایان مصاحبه خود با این روزنامه روسی گفت: من تا به حال با چهار رئیس جمهور دیگر جهان مصاحبه داشتم. اما پوتین قابل قیاس با دیگر رهبران جهان نیست.

شایان ذکر است، کانال تلویزیون "شو تایم" مستند 4 قسمتی "مصاحبه با پوتین" را طی هفته پیش پخش نمود.

از سوی دیگر، رسانه های غربی برخورد خصمانه ای نسبت به این مستند نشان دادند، زیرا به عقیده آنان الیور استون بیش از حد ملایم با ولادیمیر پوتین برخورد نموده است.

این کارگردان مشهور هالیوود، پیش از این فیلم های مستند دیگری در مورد رئیس جمهور آمریکا جان اف کندی، ریچارد نیکسون و جورج دبلیو بوش ساخته است.

استون همچنین فیلمهایی چون "وال استریت"، "الکساندر"، "متولد چهارم ژوئیه" و "قاتلین بالفطره" را کارگردانی نموده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала