امواج گرانشی باعث تغییر جهت عقربه های«ساعت روز قیامت»شد

© Photo / NASA/ NRAO/AUI/NSF; Dana Berry / SkyWorks; ALMA (ESO/NAOJ/NRAO)دریافت اطلاعات در باره جهان های موازی نزدیک می شود
دریافت اطلاعات در باره جهان های موازی نزدیک می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دریافت اطلاعات در باره جهان های موازی نزدیک می شود.

به گزارش اسپوتنیک امواج گرانشی علم فضایی را دچار تغییر کرد. لورنس کرائوس فیزیک دان و کیهان شناس آمریکایی در باره تأثیر امواج گرانشی بر تغییر جهت عقربه های «ساعت روز قیامت» تعریف کرد.

فیزیکدان آمریکایی در فستیوال Kaspersky Geek Picnic, که در مسکو و سن پیترزبورگ برگزار شد حضور داشت. وی در باره آخرین کشفیات علمی و آینده علم سخنرانی نمود.

وی گفت:«از زمان کشف امواج گرانشی دو سال گذشته است. اما هنوز زود است در باره نتایج بزرگ صحبت شود.ما فقط  اطلاعاتی در باره ادغام سه سوراخ سیاه دریافت کرده ایم که برای کشفیات بزرگ کیهانی کافی نیست.

به نظر من قبل از اینکه به فکر ایجاد مستعمرات در مریخ باشیم باید مسائل روی زمین را حل و فصل کنیم. در اینجا مسائل بحدکافی زیاد هستند. در آینده دور شاید انسان مجبور شود زمین را ترک کند. اما حالا نیازی به ترک زمین وجود ندارد.

من با الون آشنا هستم. او موشک و الکتروموبیل های خوبی می سازد اما نقشه های او برای زندگی در مریخ دور از واقعیت است.

اگر من می دانستم در 20 سال آینده در چه عرصه ای پیشرفت های علمی ما با کیهان در ارتباط خواهد بود، همانموقع به این کار می پرداختم. اما از شوخی گذشته، ما در آستانه اکتشافات تاریخی هستیم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала