فیفا: احتمال صعود ایران به جام جهانی روسیه زیاد است

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر فیفا: احتمال صعود ایران به جام جهانی روسیه زیاد است
فیفا: احتمال صعود ایران به جام جهانی روسیه زیاد است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سایت فیفا با تحلیل بازی حساس ایران و ازبکستان نوشت، هر 2 تیم ایران و ازبکستان با فرم پیروزی پا به میدان می گذارند. ایران در 5 بازی از 7 بازی اخیر خود پیروز شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم و سخنان سرمربی تیم ملی ایران، سایت فیفا با اشاره به امکان صعود  تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 روسیه با کسب پیروزی خانگی برابر ازبکستان نوشت: "بدون تردید اهمیت این بازی برای تیم ملی ایران نیاز به توضیح زیادی ندازد، زیرا ایران می‌تواند با کسب 3 امتیاز بازی، روانه جام جهانی 2018 روسیه شود".

سایت فیفا در نهایت چنین نوشت: هر 2 تیم ایران و ازبکستان خواهان پیروزی هستند. ازبکستان در بازی اخیر تدارکاتی خود تایلند را با 2 گل شکست داد و ایران هم 2 بر یک از سد مونته‌نگرو گذشت.

هر 2 گل ایران را سردار آزمون به ثمر رساند. ازبکستان در این بازی روی "السکاندر گنریخ"، بازیکن باتجربه خود حساب می‌‌کند، بازیکنی که نقش فوق‌العاده‌ای در غیاب دیگر بازیکن ازبک "اودیل احمدوف" ایفا نمود.

شایان ذکر است، فردا 12 ژوئن دو تیم ملی ایران و ازبکستان در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала