بازی فوتبال ایران و ازبکستان با تدابیر امنیتی برگزار خواهد شد

© AFP 2023 / Atta Kenareبازی فوتبال ایران و ازبکستان با تدابیر امنیتی برگزار خواهد شد
بازی فوتبال ایران و ازبکستان با تدابیر امنیتی برگزار خواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از حوادث تروریستی اخیر در تهران و هشدار فیفا به فدراسیون فوتبال ایران، این کشور ضمانت‌نامه‌های لازم را برای فیفا ارسال نماید.

به گزارش اسپوتنیک، حملات تروریستی هفته گذشته در تهران به مجلس و حرم امام، موجب نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال شد. این فدراسیون در نامه‌ای هشدار دهنده از فدراسیون ایران خواست تا دیدارهای پیش رو به میزبانی تهران، تحت الشعاع این موضوع قرار  نگرفته و خواستار ارائه ضمانت برگزاری دیدارهای ایران و ازبکستان، عراق و ژاپن در شرایط امن شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم، فدراسیون فوتبال ایران بلافاصله فعال شده و رابطه اسناد و مدارک لازم از نهادهای ذیربط جمع‌آوری و بعد از ترجمه برای فیفا ارسال نمود. این دیدار در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 مسکو برگزار خواهد شد.

ایران ضمانت نمود تا دیدار دوشنبه شب تیم ملی این کشور در مقابل ازبکستان در تهران در امنیت کامل و با حضور تماشاگران برگزار گردد و هیچ مشکل امنیتی این دیدار و دیدار عراق و ژاپن را تهدید نخواهد کرد.

از سوی دیگر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این دیدار نیز افسر امنیتی اعزام خواهد شد، این افسر به منظور بررسی و نظارت بر رفتار تماشاگران به ایران خواهد آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала