داعش طی یک هفته به 4 کشور مختلف حمله کرد (عکس)

© AFP 2023 / Omid Vahabzadehداعش طی یک هفته به 4 کشور مختلف حمله کرد (عکس)
داعش طی یک هفته به 4 کشور مختلف حمله کرد (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حملات تروریستی داعش، روز به روز نقاط و کشورهای بیشتری از جهان را در بر می گیرد. داعش طی یک هفته 5 نقطه را مورد هدف قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، در طی هفته گذشته شبه نظامیان داعش با حمله به (تهران — ایران، لندن — انگلستان،  مانیل — فیلیپین، بغداد — عراق) بیش از پیش نگرانی های جهانی را افزایش می دهد.

امروز در آخرین حمله نیروهای داعش نوبت ایران رسید، 2 حمله به صورت همزمان به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی صورت گرفت. این حملات با 12 نفر کشته و 42 نفر زخمی همراه شد.

در مجلس ایران، یک گروه تروریستی با لباس های زنامه موفق به ورود به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی می شوند و یک نفر از آنان در انفجار انتحاری و سه نفر دیگر پس از تیراندازی‌های بی مقصد توسط پلیس ایران از بین می روند.

از سوی دیگر، در حرم امام همزمان با حمله به مجلس، یکی از تروریست ها وارد صحن غربی حرم امام می شود و شروع به تیراندازی می‌کند، پس از اتمام گلوله های تفنگ خود، با انفجار انتحاری به هلاکت می رساند.

در نتیجه حملات امروز به مجلس و حرم تا کنون، 12 نفر کشته و 42 نفر زخمی شده اند.

شایان ذکر است، در طول این هفته یک خودروی ون متشکل از نیروهای داعش، در مرکز لندن عابرین را زیر گرفته و سپس راننده با چاقو به مردم حمله نمود که در نتیجه 5 نفر کشته شدند.    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала