شووالوف: تحریم ها، عنصر مبارزه رقابتی آمریکا با روسیه است

© Sputnik / Grigoriy Sisoevشووالوف: تحریم ها، عنصر مبارزه رقابتی آمریکا با روسیه است
شووالوف: تحریم ها، عنصر مبارزه رقابتی آمریکا با روسیه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایگور شووالوف، معاون اول نخست وزیر روسیه اعلام کرد موضع روسیه نسبت به تحریم های غرب و آمریکا تغییر کرده است و اکنون مسکو این تحریم ها را عنصری در مبارزه رقابتی غربی ها علیه روسیه توصیف می کند.

به گزارش "اسپوتنیک"، ایگور شووالوف طی سخنانی در همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ در باره تحریم های غرب علیه روسیه گفت: "در سال 2014 ما این تحریم ها را به عنوان یک ابزار سیاسی نگاه می کردیم اما حالا معتقدیم این تنها عنصری درمبارزه رقابتی است. آمریکا در حالی که در ظاهر از این وسیله برای نشان دادن عکل العمل نسبت به رویدادهای مختلف سیاسی استفاده می کرده، در واقع به دنبال ایجاد شرایطی مناسب تر در مبارزه رقابتی خود است و آشکارا با عجله این کار را می کند".
تحریم های آمریکا علیه روسیه در سال 2014 پس از بوجود آمدن مشکل اوكراين و شبه جزيره كريمه و در رابطه با موضع روسیه در این مساله بوجود آمده و پس از انتخابات سال گذشته در آمريكا با اتهام مسکو به دخالت در نتايج انتخابات تشديد شد
مسکو بارها اعلام کرده تحریم های یک جانبه علیه روسیه بر سر بحران اوکراین غیر قانونی و بر خلاف منطق و عقل سلیم است و تهدیدی برای ثبات بین المللی در بر دارد.
همایش بین المللی اقتصادی در روزهای 1 تا 3 ماه ژوئن در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار می شود.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала