با ارزش ترین برندهای تجاری جهان از نظر فوربز

© AFP 2023 / Don Emmertبا ارزش ترین برندهای تجاری جهان از نظر فوربز
با ارزش ترین برندهای تجاری جهان از نظر فوربز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجله فوربز لیست با ارزش ترین برندهای تجهاری جهان در سال 2017 را منتشر کرد.

این برای هفتمین سال پیاپی است که این فهرست منتشر می شود.
در لیست جدید فوربز 100 برند برتر تجاری جهانی با مجموع ارزش 1.95 تریلیون دلار قرار دارند.
شرکت اپل برای هفتمین سال پیاپی با ارزش 170 میلیارد دلار در صدر این فهرست قرار گرفته است.
گوگل به‌عنوان غول دیگر حوزه‌ فناوری، در حال نزدیک شدن به اپل است و با ارزش 101.8 میلیارد دلار در جایگاه دوم ایستاده است.
در رتبه‌های بعدی کمپانی‌های مایکروسافت با ارزش برند 87 میلیارد دلاری، فیس بوک با ارزش 73.5 میلیارد دلار و کوکاکولا با ارزش 56.4 میلیارد دلار قرار دارند.
شرکت ژاپنی تویوتا با ارزش برند 41.1 میلیارد دلاری بعه نوان با ارزش ترین برند تجاری در خارج از آمریکا شناخته شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала