بازتاب دیدار رئیس جمهور ایران با میرزا آقا که سرانجام صورت گرفت (عکس)

© Photo / Soheil Gargari شادی هواداران روحانی در تهران
شادی هواداران روحانی در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از انتخابات ریاست جمهوری بالاخره "میرزا آقا" با رئیس جمهور مورد انتخابش "حسن روحانی" دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ ایران، خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر دیدار رئیس جمهور ایران و یکی از طرفدارانش به نام میرزاآقا طرفداران بسیاری پیدا کرد.
گفتنی است که چندی پیش عکس این فرد با نگاهی همراه با بیم و امید که اکنون نماد و سمبل صلح و دوستی به شمار می رود توسط عکاسی در یکی از میتینگ های تبلیغاتی روحانی خبر ساز شد.

مراسم تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی دكتر روحانى

Публикация от Hassan Rouhani • حسن روحانى (@hrouhani_media) Май 24 2017 в 11:03 PDT

این فرد در دیداری با رئیس جمهور ایران در مراسم تجلیل از فعالین ستادهای انتخاباتی توانست یکی از پر سر و صدا ترین خبرهای انتخاباتی را ایجاد کند و تصویر او در تاریخ ثبت شد.
تصویری از این دیدار در شبکه های اجتماعی مختلف به دفعات منتشر شده است.

‌ 📌 وقتی کلمات #میرزاآقا را شنیدم، غیرت ایرانی را در آن مشاهده کردم.‏ قضاوت‌ها، اخلاق و متانت مردم در دوران تبلیغات انتخاباتی بسیار حائز اهمیت بود. ‌ 📌 در انتخابات سال ٨٨، برخی با بداخلاقی و تهمت توانستند تا حدودی کار را به پیش ببرند، اما در سال ٩۶، مردم ‏در مقابل این رفتارها به‌خوبی ایستادگی کردند.‏ ‌ 📌 اگر #شورای_نگهبان، پیشنهادات هیأت اجرایی، افزایش صندوق‌های سیار و تسهیل روند رأی‌گیری را می‌پذیرفت، افراد بیشتری می‌توانستند بدون معطلی در #انتخابات شرکت کنند. اگر رأی منتخب ملت چند میلیونی بیشتر می‌شد اشکالی ‏داشت؟ رأی بالا که نگرانی ندارد! ‌ 📌 ما دوست داریم در همه شعارها از "زنده باد" استفاده شود و ان‌شاءالله "مرگ" از ‏شعارهای ما حذف شود.‏ ‌ 📌 به همه کسانی که در ستادهای انتخاباتی اینجانب تلاش کردند، خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم. شما عزیزان زحمات فراوان و بار سنگینی را به دوش کشیدید و توانستید آن را ‏به خوبی به مقصد برسانید.‏ ‌ 📌 ستادهای ما در دوران تبلیغات انتخابات، رسانه و پول و حاشیه امنیتی در اختیار ‏نداشتند، اما فضای بسیار خوبی در سایه شجاعت، ایستادگی و صبر مردم ایجاد شد. به یاد ندارم ‏هیچ زمانی در انتخابات، این همه شور توأم با متانت و آرامش وجود داشته باشد. ‌ 📷 عکس: حجت سپهوند @HojatSepahvand، مراسم تجلیل از فعالین ستادهای انتخاباتی، ٩۶/٣/۳. ‌

Публикация от Hassan Rouhani • حسن روحانی (@hrouhani) Май 24 2017 в 12:45 PDT


در این دیدار روحانی عنوان کرد که وقتی کلمات میرزاآقا را شنیدم، غیرت ایرانی را در آن مشاهده کردم.‏ قضاوت‌ها، اخلاق و متانت مردم در دوران تبلیغات انتخاباتی بسیار حائز اهمیت بود.
همچنین گفته شده است که میرزا آقا چندین بار خواهان بوسیدن دست روحانی شد اما رئیس جمهور ایران به او اجازه چنین کاری را نداد.

بسیاری از کاربران صداقت و پاکی این فرد را تحسین کرده و عنوان کردند که دولت روحانی در این چهار سال پیش رو باید طوری فعالیت کند که به اعتماد این طرفدار و میلیون ها نفر از مردم، به خوبی جواب دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала