چرا بقایی در انتخابات ریاست جمهوری 96 به احمدی نژاد رای داد؟(عکس)

چرا بقایی در انتخابات ریاست جمهوری 96 به احمدی نژاد رای داد؟(عکس)
چرا بقایی در انتخابات ریاست جمهوری 96 به احمدی نژاد رای داد؟(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رای آقای بقایی در انتخابات ریاست جمهوری 96 به آقای محمود احمدی نژاد تعلق داشت که این موضوع واکنش های زیادی را از سوی کاربران در بر داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، خبر رای آقای بقایی به محمود احمدی نژاد با تصاویری که برگه رای او را معلوم می کند یکی از پر سر و صداترین خبرهای انتخابات می باشد. با توجه به اینکه این رای نیز جزو آرای باطله محسوب می شود بسیاری خواهان این مطلب هستند که پشت این حرکت چه هدفی نهفته است و دلیل این کار چیست؟
این تصاویر توسط بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

بسیاری از کاربران معتقدند که "محمود احمدی نژاد" و یارانش با این حرکت خواستند به همه ملت ایران اثبات کنند که طرفدار هیچ یک از کاندیدا نبوده اند. این در حالی است که همه این انتظار را داشتند که محمود احمدی نژاد که در زمان ریاست جمهوری خود جزو گروه اصولگراها بوده است از "ابراهیم رئیسی" حمایت کند اما گفته می شود مشاوران او ابتدا به گروه اصلاح طلبان نامه نوشته و پس از عدم پذیرش از طرف آنها ادعای بی طرفی کردند.

بعضی از کاربران معتقدند که در صورت حمایت احمدی نژاد از رئیسی شاید آرای رئیسی بیشتر از این می شد و با اعلام بی طرفی رای های طرفداران خود را به سوی صندوق "حسن روحانی" هدایت کرد.
بعضی از کاربران نیز معتقدند که احمدی نژاد به علت عدم تایید و صلاحیت توسط شورای نگهبان از این نظام دلگیر و اعلام بی طرفی کرده است.

. 🛇نه نکته انتخاباتی. یک_ وقتی #بقایی روی برگه رای نوشت محمود احمدی نژاد و آن را به همه نشان داد فکر کردم: احمدی نژادی ها این همه جسارت اغراق شده را از کجا آورده اند؟ باطل کردن رای به این سبک یعنی دهن کجی به نظام و لات بازی سیاسی! و نکته دوم اینکه روحانی وارث دولتی بود که امثال بقایی با این سبک از رفتار و منش یکی از مدیران کلیدی اش بود!. دو_ایرانیان خارج از کشور فوق العاده بودند. بسیاری از آنها با دلخوری رفته اند، بعضی ممنوع الورودند اما پای صندوق آمدند چون هم ایران را دوست دارند و هم تغییرات را از دور به چشم دیده اند و هم می دانند «یونسکو» اسم یک کشور نیست! سه_ حذف،طرد و انکار اصلاح طلبان و #سیدمحمدخاتمی چه دستاوردی دارد؟ بسیاری تنها به خاطر "تکرار" او پای صندوق آمدند. لحظه حضورش در جماران برای رای دادن از لحظات کلیدی انتخابات بود. هزاران عکس از او گرفتند، از کسی که ممنوع التصویر است!. چهار_ تبریک می گویم به کسانی که #انتخابات را تحریم کردند! بالاخره موفق شدید مشروعیت رژیم را از بین ببرید شیطونا! اصلاً رژیم سقوط کرد! خسته نباشید.. پنج_ اصولگرایان در مورد چرایی پیروزی روحانی بسیار نوشته اند. از تخلف تا عدم توزیع تعرفه، از حمایت دشمن وBBCتا عدم آگاهی مردم و ضربه تتلوی نگون بخت و… اصولگرایان هرگز شکست را نمی پذیرند و نپذیرفته اند. حتی اگر99%مردم با آنها مخالف باشند، به دوربین زُل می زنند و می گویند:چه کسی گفته اکثریت عاقل است؟. آنها هرگز نمی خواهند بدانند رفتار، گفتار و کردار خودشان باعث شکست شان می شود. تا روزی که این اتفاق نیفتد اصلاح طلبان می توانند خوشحال باشند.. شش_ #روحانی بخش بزرگی از پیروزی اش را مدیون شبکه های مجازی است. یادمان نرود مجلس قبل، وزیر ارتباطات روحانی را احضار کرد که چرا سرعت اینترنت را زیاد کرده! استقامت او در مقابل فشارها به کمکش آمد.. هفت_آقای رئیسی بیانیه داد و به جای تبریک به روحانی، تنها "آرزوی موفقیت" کرد. او از دولت خواست"اجرای عدالت اجتماعی و رفع دغدغه های اقتصادی مردم و معیشتی محرومان" را در اولویت بگذارد! مردم اگر ایده تان را می خواستند به شما رای می دادند. برای دولت "اولویت" تعیین نکنید.. هشت_ بیش از یک میلیون نفر در این هوای گرم پای صندوق رفتند و رای باطله ریختند. لابد سالومه، شوشوی عجیجم، اعلیحضرت و اینها… ما در این کشور یک میلیون انسان با این درجه از فهم داریم! از هر چهل نفر که رای دادند یک نفر! ترسناک است!. نه_شعری از حمید پوربهزاد: انتخابت هر که باشد خواه سیّد یا بنفش تا هزار و چارصد… نه! تا ابد می خواهمت

Публикация от Ehsan Mohammadi (@ehsanmohammadi94) Май 20 2017 в 10:45 PDT

کاربران بسیاری می نویسند درحالی که برخی با زحمت فراوان و با مشقت خود را به صندوق اخذ رای رساندند، برخی مقامات این انتخابات را دست انداخته و با جدیت به آن برخورد نمی کنند.
به هر حال آنچه مشخص است نوشتن نام احمدی نژاد در کاغذ رای اعلام بی طرفی بقایی و احمدی نژاد را نشان می دهد و به انتخاب روحانی نیز کمک کرده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала